Beantwoord

Prepaid beltegoed verdwenen

  • 5 August 2019
  • 4 reacties
  • 4040 keer bekeken

Mijn prepaid beltegoed is langzamerhand verdwenen, zonder dat ik er gebruik heb van gemaakt.
Op het verbruik overzicht staan diverse keren mobiel internet met een x bedrag dat er is afgeschreven.
Ik heb naar mijn weten helemaal geen mobiel internet. Had een prepaid kaart van Telfort.
Nu heb ik begrepen dat bij het overzetten van telfort naar kpn, je ook automatisch internet aan hebt staat.
Hadden ze ons ook wel even mede kunnen delen. Mijn beltegoed is nu weg.
Jammer, had zo niet gehoeven. Was blij met telfort.

Mvg Gerry,
icon

Beste antwoord door Susan_ 6 August 2019, 21:57

Bekijk origineel

4 reacties

Misschien krijg je het wel vergoed , net als in dit topic zie
https://forum.kpn.com/prepaid-16/beltegoed-kwijt-naar-overgang-kpn-prepaid-475085
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @Taurox, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Prepaid van KPN gaat inderdaad net even wat anders dan bij Telfort. Als je het niet hebt uitgeschakeld, gebruik je internet. Bij KPN kan je hiervoor het beste een prepaid bundel kopen. Heb je dit inmiddels stopgezet? Dan kan ik kijken naar een eventuele tegemoetkoming, wel zo netjes! Wil je hiervoor jouw Forum profiel aanvullen met naam, 06-nummer en simkaartnummer (bij persoonlijke opmerkingen). Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

Geef je een seintje als het gelukt is?
Bedankt voor de antwoorden.

Ik heb mijn profiel aangevuld met de gevraagde gegevens.

Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +21
@Taurox, bedankt voor de gegevens! Als ik naar het data verbruik kijk, is er zo'n € 3,50 verbruikt. Dit ga ik voor je vergoeden en komt weer bij je tegoed op! In de toekomst, als je internet wil gebruiken met je prepaid nummer, kan je het beste een internetbundel aanschaffen 😉

Heb je nog meer vragen dan hoor ik het graag!

Reageer