Beantwoord

Prepaid beltegoed verdwenen na vervangen Telfort simkaart

  • 14 October 2021
  • 3 reacties
  • 144 keer bekeken

Kort geleden kreeg ik een bericht dat mijn Telfort prepaid simkaart een update zou krijgen naar de nieuwe KPN-instellingen.

Als ik bereikbaar wilde blijven kon ik ervoor kiezen om gratis een vervangende simkaart aan te vragen. En ik ben dus naar de KPN-site gegaan en heb een vervangende simkaart aangevraagd. Het vervangen en activeren van de nieuwe simkaart was een fluitje van een cent… maar het lijkt erop dat er beltegoed is verdwenen.

Ik heb een MijnKPN account aangemaakt en de prepaid app geïnstalleerd… maar ik kan niet zien waar mijn beltegoed is gebleven. Ik zie alleen dat ik rond 7 oktober 10 euro beltegoed heb bijgekocht terwijl mijn saldo nu nog maar circa 7 euro is. En er worden over oktober geen verbruikskosten getoond.

Kan iemand van webcare zien waar mijn beltegoed is verdwenen en er voor zorgen dat het weer teruggestort wordt?

 

 

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 14 October 2021, 19:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @LuciaMobiel, welkom hier. 

Heb je de link uit het bericht gepakt om de sim om te ruilen? Want dan moet het gratis zijn. Ik zie nu dat er 5 euro betaald is voor de nieuwe aanvraag van de simkaart. Dat zijn de normale kosten namelijk. In ieder geval heb ik deze nu vergoed voor je als beltegoed. Excuses voor het ongemak. 

Beste @Bart_Z , bedankt voor je reactie en voor het terugstorten van het beltegoed.

Ik had het gewoon via de website aangevraagd. In de e-mail stond dat het via MijnKPN of in de KPN winkel moest maar MijnKPN had ik toen nog niet. Nu inmiddels wel aangemaakt.

Wel jammer dat je nergens in het bestelproces via de website ziet dat er kosten aan verbonden zijn.

Reputatie 7
Badge +20

Als je via vervangende simkaart een sim aanvraag voor prepaid, zie je meteen dat er kosten aan verbonden zijn. Het is nu geregeld. 

Mocht je nog weer vragen krijgen, horen wij graag weer van je.Â