Beantwoord

Prepaid beltegoed verdwijnt ineens


Goedendag,

Ook bij mij verdwijnt er beltegoed. Ik zette 22 october 25 Euro op mijn prepaid, die ik bijna nooit gebruik, en die niet eens aan staat. Toch is het tegoed vandaag ineens 0.

Hoe kan dat?

H. Beek

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Marcia_ 6 december 2015, 10:30

Bedankt voor je privébericht! Ik heb je voorzien van een inhoudelijker reactie en ga ervan uit je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht ik verder nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?

Bekijk origineel

35 reacties

Reputatie 7
Badge +30

HTMT schreef op 4 dec '15 om 13:54u

Goedendag,

Ook bij mij verdwijnt er beltegoed. Ik zette 22 october 25 Euro op mijn prepaid, die ik bijna nooit gebruik, en die niet eens aan staat. Toch is het tegoed vandaag ineens 0.

Hoe kan dat?

H. Beek

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

 


Uh, datagebruik? sms diensten?

Robin

Reputatie 7
Badge +27
Beste ,

Welkom! Erg bijzonder dat je beltegoed ineens verdwenen is, zeg! Ik vermoed ook dat het met mobiel internet gebruik of betaalde smsdiensten te maken heeft. Zegt je dat iets? Mocht dat niet het geval zijn, reageer je dan op mijn privébericht? Ik ga dan eens kijken wat er aan de hand is. 

Reputatie 7
Badge +27
Bedankt voor je privébericht! Ik heb je voorzien van een inhoudelijker reactie en ga ervan uit je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht ik verder nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?

goede morgen,

Ook bij mij verdwijnt mijn prepaid tegoed terwijl ik de telefoon niet gebruikt. na controlle heb ik gemerkt dat er steeds wordt afgeschreven als ik weg ben geweest met de telefoon.

het is wel geen hoog bedrag maar ik vind dit toch niet zo als het hoort.

Reputatie 7
Mogelijk een ongemerkt abonnement op IZETV. (evt. stop te zetten via http://www.payinfo.nl )

IZETV is €5 per week. Je schijnt al een abonnement te hebben als je, per ongeluk, op een link/banner van hun klikt.

PeterG schreef op 11 dec '15 om 12:37uMogelijk een ongemerkt abonnement op IZETV. (evt. stop te zetten via http://www.payinfo.nl )

IZETV is €5 per week. Je schijnt al een abonnement te hebben als je, per ongeluk, op een link/banner van hun klikt.

 
GEEN RESULTAAT GEVONDEN STAAT ER.

maria119 schreef op 11 dec '15 om 14:08uGEEN RESULTAAT GEVONDEN STAAT ER.

 
Reputatie 7
Badge +27
Beste ,

Welkom! Ontzettend jammer dat je tegoed steeds verdwijnt. Daar zit je natuurlijk niet op te wachten. Omdat je aangeeft dat het steeds gebeurt als je weg bent gegaan, vermoed ik dat je telefoon toch per ongeluk ingesteld staat op het maken van een mobiele internet verbinding, waardoor je tegoed aan internet MB's op gaat. 

Wil je reageren op het privébericht wat ik je stuur? Ik ga dan kijken wat er precies aan de hand is en hoe we dit kunnen stoppen. 

Reputatie 7
Badge +27
Hallo ,

Ik heb nog geen privébericht van je ontvangen. Heb je inmiddels op een andere manier contact met ons gehad? Mocht ik toch nog iets voor je kunnen doen, laat je het me dan weten?

Ook bij mij is het beltegoed ineens gesmolten tot 0,00, terwijl ik dat ding hoogst zelden gebruik. Ik kocht er indertijd eentje met als gewenste specificatie dat jer er niet mee zou kunnen internetten. (Dat blijkt niet te kunnen, stelde mijn dochter al gauw vast. Raar.) Maar ik internet er dus niet mee. Telefoneer nauwelijks en stuur bij uitzondering een sms'je.

Wie heeft mijn beltegoed opgesoupeerd?

ik wil graag dat je er naar kijkt want het beltegoed verdwijnt nog steeds.

Reputatie 7
Badge +27
Dan stuur ik je nog eens een privébericht . Als je ingelogd bent, zie je op de beginpagina van het forum aan de rechterkant 'privéberichten' staan. Als je daarop klikt, zie je mijn bericht. Wil je daarop reageren? Dan kijk ik het voor je na. 

Ik heb jouw bericht ook gezien en zal je z.s.m. van een reactie voorzien. 

Marcia_ schreef op 15 dec '15 om 11:20uBeste @maria119,

Welkom! Ontzettend jammer dat je tegoed steeds verdwijnt. Daar zit je natuurlijk niet op te wachten. Omdat je aangeeft dat het steeds gebeurt als je weg bent gegaan, vermoed ik dat je telefoon toch per ongeluk ingesteld staat op het maken van een mobiele internet verbinding, waardoor je tegoed aan internet MB's op gaat. 

Wil je reageren op het privébericht wat ik je stuur? Ik ga dan kijken wat er precies aan de hand is en hoe we dit kunnen stoppen. 

 
ik zou het fijn vinden als je er naar kijkt want ik weet niet wat ik moet doen.

Reputatie 7
Badge +27
Hoi Riemer,

Ik kan me voorstellen dat je heel graag wilt weten waar je beltegoed blijft. Ik help je graag om dat na te kijken. Ik stuur je een privébericht! Als je daar op reageert zoek ik het voor je uit :)

Reputatie 7
Badge +27
Bedankt voor je bericht Maria. Ik zie dat jouw telefoon mobiel internet verbruikt. Dat staat waarschijnlijk aan zonder dat jij het door hebt, maar je raakt er wel steeds een paar cent aan kwijt, omdat het toestel automatisch verbinding met internet maakt. 

Het ligt even aan het type toestel wat je hebt, maar je kunt via instellingen je 'mobiel internet', 'pakketgegevens' of 'mobiele data' uitzetten. Dan kan je nog wel internetten via wifi, maar niet meer via het mobiele internet. Je ziet hier per toestel hoe je het precies uitzet. 

Heb je zo voldoende informatie?

Echte oplossingen zie ik hier nog niet. Alles lijkt "privé" opgelost te worden.

Ik zit alleen ook met het probleem dat mijn prepaid beltegoed opeens verdwijnt. Kan ik ook geholpen worden?

een week of zes geleden verdween er geld van m,n prepaid tegoed. Dacht het op telossen met een andere SIM kaart ( KPN )

Vanmorgen ( 28-12-15 ) weer het geval . In het bericht stond o.a. code 4239.

Hoe moet ik hiervan komen ? Ben ten einde raad.  Vr.gr. Cees.

Marcia_ schreef op 6 dec '15 om 10:30uBedankt voor je privébericht! Ik heb je voorzien van een inhoudelijker reactie en ga ervan uit je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht ik verder nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?

Marcia_ schreef op 6 dec '15 om 10:30uBedankt voor je privébericht! Ik heb je voorzien van een inhoudelijker reactie en ga ervan uit je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht ik verder nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?

 


cees6 reageert : ik begrijp het niet. U schrijft : het antwoord is gegeven door Marcia enz. Wat heb ik hieraan m.b.t. mijn vraag ?

Reputatie 7
Badge +30

cees6 schreef op 28 dec '15 om 16:38u

cees6 reageert : ik begrijp het niet. U schrijft : het antwoord is gegeven door Marcia enz. Wat heb ik hieraan m.b.t. mijn vraag ?



Je quote een bericht. (of te wel, je reageert zelf)

Maar om op je probleem in te gaan, je hebt waarschijnlijk een SMS dienst geactiveerd. Deze kan je "Opzeggen en Inzien" op PayInfo.nl ook kan je daarna deze diensten blokkeren op PayInfo.nl

Robin

RobinFlikkema schreef op 28 dec '15 om 17:23ucees6 schreef op 28 dec '15 om 16:38ucees6 reageert : ik begrijp het niet. U schrijft : het antwoord is gegeven door Marcia enz. Wat heb ik hieraan m.b.t. mijn vraag ?

Je quote een bericht. (of te wel, je reageert zelf)

Maar om op je probleem in te gaan, je hebt waarschijnlijk een SMS dienst geactiveerd. Deze kan je "Opzeggen en Inzien" op PayInfo.nl ook kan je daarna deze diensten blokkeren op PayInfo.nl

Robin

 
Ik heb dat in mijn geval al nagekeken, maar bij minj staat niets op PayInfo.nl.

Wat zou het probleem verder nog kunnen zijn?

Ad

Reputatie 7
Badge +30

adhoef schreef op 28 dec '15 om 17:50u


RobinFlikkema schreef op 28 dec '15 om 17:23u


cees6 schreef op 28 dec '15 om 16:38u

cees6 reageert : ik begrijp het niet. U schrijft : het antwoord is gegeven door Marcia enz. Wat heb ik hieraan m.b.t. mijn vraag ?



Je quote een bericht. (of te wel, je reageert zelf)

Maar om op je probleem in te gaan, je hebt waarschijnlijk een SMS dienst geactiveerd. Deze kan je "Opzeggen en Inzien" op PayInfo.nl ook kan je daarna deze diensten blokkeren op PayInfo.nl

Robin

 


Ik heb dat in mijn geval al nagekeken, maar bij minj staat niets op PayInfo.nl.

Wat zou het probleem verder nog kunnen zijn?

Ad



Kan je bij PayInfo inloggen bij Opzeggen en Inzien, vervolgens rechts "Afzender" 4239 intypen en op "4239 opzeggen" klikken?

Heb je misschien mobiel internet aan staan? Dat kost ook veel beltegoed.

Robin

Marcia_ schreef op 24 dec '15 om 10:16uDan stuur ik je nog eens een privébericht @maria119. Als je ingelogd bent, zie je op de https:/// aan de rechterkant 'privéberichten' staan. Als je daarop klikt, zie je mijn bericht. Wil je daarop reageren? Dan kijk ik het voor je na. 

@riemer1 Ik heb jouw bericht ook gezien en zal je z.s.m. van een reactie voorzien. 

 
En heb je mijn bericht (27-12) ook gezien en zou je die misschien ook van een reactie kunnen voorzien (voor zover ik weet heeft het niets met "betaalde SMS-diensten" of "abonnement op betaalde mobiele internet diensten" te maken, want op www.payinfo.nl staat niets).

Alvast dank, Ad

Reageer