Beantwoord

Prepaid beltegoed verdwijnt ineens

• 4 december 2015
  • 35 reacties
  • 13431 keer bekeken

Toon eerste bericht

35 reacties

Reputatie 7
Badge +27

Welkom op het forum, beiden! Het is natuurlijk niet de bedoeling dat jullie beltegoed verdwijnt zonder dat je weet waar naartoe. Robin geeft al aan even op www.payinfo.nl kijken. Vaak blijkt dat men onbedoeld een sms dienst heeft geactiveerd of mobiel internet gebruikt heeft. Als er op payinfo iets actief staat, zet dit dan uit.

Verder stuur ik jullie allebei een privébericht, deze vind je dan straks door op deze link te klikken. Als je op dat privébericht reageert kijk ik hier ook nog even na hoe het zit :)

Reputatie 7
Badge +27
Hoi , ik heb nog geen reactie van je gekregen op mijn privébericht (zie hier). Ik kan me voorstellen dat je er in verband met oud en nieuw nog niet aan toe bent gekomen. Als je alsnog zou willen reageren kijk ik voor je na hoe het zit met je beltegoed :)

Erik_ schreef op 1 jan '16 om 15:11uHoi @cees6, ik heb nog geen reactie van je gekregen op mijn privébericht (zie hier). Ik kan me voorstellen dat je er in verband met oud en nieuw nog niet aan toe bent gekomen. Als je alsnog zou willen reageren kijk ik voor je na hoe het zit met je beltegoed Smiley Vrolijk

Ha Erik de beste wensen  en ik heb mijn instellingen verandert en nu heb ik geen last meer van dat mijn beltegoed verdwijnt nog bedankt voor het advies.

Tja, mijn beltegoed verdwijnt ook steeds weer. WIFI staat uit. Mobieltje is niet gebruikt om te bellen. Waar kan het aan ;iggen?

Reputatie 7
Badge +30
Mobiel internet?
Nog een vraag. Ik ben een beginner op dit forum: wat is een privebericht???

Reputatie 7
Badge +30
Een privé bericht is een bericht, die alleen door de verzender en ontvanger te lezen is.(soort email)

Priveberichten vind je hier: http://forum.kpn.com/t5/notes/privatenotespage/

Robin
Reputatie 7

sluiperbad schreef op 2 jan '16 om 20:58u

Nog een vraag. Ik ben een beginner op dit forum: wat is een privebericht???

Een privébericht krijg je van of stuur je naar één individueel forumlid of KPN medewerker. Anderen kunnen daar niet op meelezen.

Sturen door op iemands forumnaam te klikken en dan op "stuur privébericht". Al je privéberichten, ontvangen en verstuurd, vind je hier.

PeterG schreef op 2 jan '16 om 21:02usluiperbad schreef op 2 jan '16 om 20:58uNog een vraag. Ik ben een beginner op dit forum: wat is een privebericht???

Een privébericht krijg je van of stuur je naar één individueel forumlid of KPN medewerker. Anderen kunnen daar niet op meelezen.

Sturen door op iemands forumnaam te klikken en dan op "stuur privébericht". Al je privéberichten, ontvangen en verstuurd, vind je hier.

Dank!'t Is gelukt. 
Reputatie 7
Badge +23
; als je WiFi uitstaat, maak je dan verbinding met internet waarvoor je wel moet betalen? Via WiFi is het gebruik van internet gratis. Ik kan voor je nakijken waar het aan opgaat; internet, bellen of sms'en. Je ontvangt zometeen een privébericht van me met de vraag om gegevens. Wil je die beantwoorden? De privéberichten vind je via de link van . Dan duik ik onze systemen in met je gegevens om na te gaan wat er gebeurd. 

Reageer