Beantwoord

Prepaid beltegoed verdwijnt ineens

  • 4 december 2015
  • 35 reacties
  • 14379 keer bekeken

Goedendag,

Ook bij mij verdwijnt er beltegoed. Ik zette 22 october 25 Euro op mijn prepaid, die ik bijna nooit gebruik, en die niet eens aan staat. Toch is het tegoed vandaag ineens 0.

Hoe kan dat?

H. Beek

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Marcia_ 6 december 2015, 10:30

Bedankt voor je privébericht! Ik heb je voorzien van een inhoudelijker reactie en ga ervan uit je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht ik verder nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?

Bekijk origineel

35 reacties

Reputatie 7
Badge +24
; als je WiFi uitstaat, maak je dan verbinding met internet waarvoor je wel moet betalen? Via WiFi is het gebruik van internet gratis. Ik kan voor je nakijken waar het aan opgaat; internet, bellen of sms'en. Je ontvangt zometeen een privébericht van me met de vraag om gegevens. Wil je die beantwoorden? De privéberichten vind je via de link van . Dan duik ik onze systemen in met je gegevens om na te gaan wat er gebeurd. 

PeterG schreef op 2 jan '16 om 21:02usluiperbad schreef op 2 jan '16 om 20:58uNog een vraag. Ik ben een beginner op dit forum: wat is een privebericht???

 Een privébericht krijg je van of stuur je naar één individueel forumlid of KPN medewerker. Anderen kunnen daar niet op meelezen.

Sturen door op iemands forumnaam te klikken en dan op "stuur privébericht". Al je privéberichten, ontvangen en verstuurd, vind je hier.

 Dank!'t Is gelukt. 
Reputatie 7

sluiperbad schreef op 2 jan '16 om 20:58u

Nog een vraag. Ik ben een beginner op dit forum: wat is een privebericht???

 


Een privébericht krijg je van of stuur je naar één individueel forumlid of KPN medewerker. Anderen kunnen daar niet op meelezen.

Sturen door op iemands forumnaam te klikken en dan op "stuur privébericht". Al je privéberichten, ontvangen en verstuurd, vind je hier.

Reputatie 7
Badge +30
Een privé bericht is een bericht, die alleen door de verzender en ontvanger te lezen is.(soort email)

Priveberichten vind je hier: http://forum.kpn.com/t5/notes/privatenotespage/

Robin
Nog een vraag. Ik ben een beginner op dit forum: wat is een privebericht???

Reputatie 7
Badge +30
Mobiel internet?
Tja, mijn beltegoed verdwijnt ook steeds weer. WIFI staat uit. Mobieltje is niet gebruikt om te bellen. Waar kan het aan ;iggen?

Erik_ schreef op 1 jan '16 om 15:11uHoi @cees6, ik heb nog geen reactie van je gekregen op mijn privébericht (zie hier). Ik kan me voorstellen dat je er in verband met oud en nieuw nog niet aan toe bent gekomen. Als je alsnog zou willen reageren kijk ik voor je na hoe het zit met je beltegoed Smiley Vrolijk

 
 Ha Erik de beste wensen  en ik heb mijn instellingen verandert en nu heb ik geen last meer van dat mijn beltegoed verdwijnt nog bedankt voor het advies.

Reputatie 7
Badge +27
Hoi , ik heb nog geen reactie van je gekregen op mijn privébericht (zie hier). Ik kan me voorstellen dat je er in verband met oud en nieuw nog niet aan toe bent gekomen. Als je alsnog zou willen reageren kijk ik voor je na hoe het zit met je beltegoed :)

Reputatie 7
Badge +27


Welkom op het forum, beiden! Het is natuurlijk niet de bedoeling dat jullie beltegoed verdwijnt zonder dat je weet waar naartoe. Robin geeft al aan even op www.payinfo.nl kijken. Vaak blijkt dat men onbedoeld een sms dienst heeft geactiveerd of mobiel internet gebruikt heeft. Als er op payinfo iets actief staat, zet dit dan uit.

Verder stuur ik jullie allebei een privébericht, deze vind je dan straks door op deze link te klikken. Als je op dat privébericht reageert kijk ik hier ook nog even na hoe het zit :)

Marcia_ schreef op 24 dec '15 om 10:16uDan stuur ik je nog eens een privébericht @maria119. Als je ingelogd bent, zie je op de https:/// aan de rechterkant 'privéberichten' staan. Als je daarop klikt, zie je mijn bericht. Wil je daarop reageren? Dan kijk ik het voor je na. 

@riemer1 Ik heb jouw bericht ook gezien en zal je z.s.m. van een reactie voorzien. 

 
En heb je mijn bericht (27-12) ook gezien en zou je die misschien ook van een reactie kunnen voorzien (voor zover ik weet heeft het niets met "betaalde SMS-diensten" of "abonnement op betaalde mobiele internet diensten" te maken, want op www.payinfo.nl staat niets).

Alvast dank, Ad

Reputatie 7
Badge +30

adhoef schreef op 28 dec '15 om 17:50u


RobinFlikkema schreef op 28 dec '15 om 17:23u


cees6 schreef op 28 dec '15 om 16:38u

cees6 reageert : ik begrijp het niet. U schrijft : het antwoord is gegeven door Marcia enz. Wat heb ik hieraan m.b.t. mijn vraag ?



Je quote een bericht. (of te wel, je reageert zelf)

Maar om op je probleem in te gaan, je hebt waarschijnlijk een SMS dienst geactiveerd. Deze kan je "Opzeggen en Inzien" op PayInfo.nl ook kan je daarna deze diensten blokkeren op PayInfo.nl

Robin

 


Ik heb dat in mijn geval al nagekeken, maar bij minj staat niets op PayInfo.nl.

Wat zou het probleem verder nog kunnen zijn?

Ad



Kan je bij PayInfo inloggen bij Opzeggen en Inzien, vervolgens rechts "Afzender" 4239 intypen en op "4239 opzeggen" klikken?

Heb je misschien mobiel internet aan staan? Dat kost ook veel beltegoed.

Robin

RobinFlikkema schreef op 28 dec '15 om 17:23ucees6 schreef op 28 dec '15 om 16:38ucees6 reageert : ik begrijp het niet. U schrijft : het antwoord is gegeven door Marcia enz. Wat heb ik hieraan m.b.t. mijn vraag ?

Je quote een bericht. (of te wel, je reageert zelf)

Maar om op je probleem in te gaan, je hebt waarschijnlijk een SMS dienst geactiveerd. Deze kan je "Opzeggen en Inzien" op PayInfo.nl ook kan je daarna deze diensten blokkeren op PayInfo.nl

Robin

 
Ik heb dat in mijn geval al nagekeken, maar bij minj staat niets op PayInfo.nl.

Wat zou het probleem verder nog kunnen zijn?

Ad

Reputatie 7
Badge +30

cees6 schreef op 28 dec '15 om 16:38u

cees6 reageert : ik begrijp het niet. U schrijft : het antwoord is gegeven door Marcia enz. Wat heb ik hieraan m.b.t. mijn vraag ?



Je quote een bericht. (of te wel, je reageert zelf)

Maar om op je probleem in te gaan, je hebt waarschijnlijk een SMS dienst geactiveerd. Deze kan je "Opzeggen en Inzien" op PayInfo.nl ook kan je daarna deze diensten blokkeren op PayInfo.nl

Robin

cees6 reageert : ik begrijp het niet. U schrijft : het antwoord is gegeven door Marcia enz. Wat heb ik hieraan m.b.t. mijn vraag ?

Marcia_ schreef op 6 dec '15 om 10:30uBedankt voor je privébericht! Ik heb je voorzien van een inhoudelijker reactie en ga ervan uit je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht ik verder nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?

Marcia_ schreef op 6 dec '15 om 10:30uBedankt voor je privébericht! Ik heb je voorzien van een inhoudelijker reactie en ga ervan uit je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht ik verder nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?

 


een week of zes geleden verdween er geld van m,n prepaid tegoed. Dacht het op telossen met een andere SIM kaart ( KPN )

Vanmorgen ( 28-12-15 ) weer het geval . In het bericht stond o.a. code 4239.

Hoe moet ik hiervan komen ? Ben ten einde raad.  Vr.gr. Cees.

Echte oplossingen zie ik hier nog niet. Alles lijkt "privé" opgelost te worden.

Ik zit alleen ook met het probleem dat mijn prepaid beltegoed opeens verdwijnt. Kan ik ook geholpen worden?

Reputatie 7
Badge +27
Bedankt voor je bericht Maria. Ik zie dat jouw telefoon mobiel internet verbruikt. Dat staat waarschijnlijk aan zonder dat jij het door hebt, maar je raakt er wel steeds een paar cent aan kwijt, omdat het toestel automatisch verbinding met internet maakt. 

Het ligt even aan het type toestel wat je hebt, maar je kunt via instellingen je 'mobiel internet', 'pakketgegevens' of 'mobiele data' uitzetten. Dan kan je nog wel internetten via wifi, maar niet meer via het mobiele internet. Je ziet hier per toestel hoe je het precies uitzet. 

Heb je zo voldoende informatie?

Reputatie 7
Badge +27
Hoi Riemer,

Ik kan me voorstellen dat je heel graag wilt weten waar je beltegoed blijft. Ik help je graag om dat na te kijken. Ik stuur je een privébericht! Als je daar op reageert zoek ik het voor je uit :)

ik zou het fijn vinden als je er naar kijkt want ik weet niet wat ik moet doen.

Marcia_ schreef op 15 dec '15 om 11:20uBeste @maria119,

Welkom! Ontzettend jammer dat je tegoed steeds verdwijnt. Daar zit je natuurlijk niet op te wachten. Omdat je aangeeft dat het steeds gebeurt als je weg bent gegaan, vermoed ik dat je telefoon toch per ongeluk ingesteld staat op het maken van een mobiele internet verbinding, waardoor je tegoed aan internet MB's op gaat. 

Wil je reageren op het privébericht wat ik je stuur? Ik ga dan kijken wat er precies aan de hand is en hoe we dit kunnen stoppen. 

 
Reputatie 7
Badge +27
Dan stuur ik je nog eens een privébericht . Als je ingelogd bent, zie je op de beginpagina van het forum aan de rechterkant 'privéberichten' staan. Als je daarop klikt, zie je mijn bericht. Wil je daarop reageren? Dan kijk ik het voor je na. 

Ik heb jouw bericht ook gezien en zal je z.s.m. van een reactie voorzien. 

ik wil graag dat je er naar kijkt want het beltegoed verdwijnt nog steeds.

Ook bij mij is het beltegoed ineens gesmolten tot 0,00, terwijl ik dat ding hoogst zelden gebruik. Ik kocht er indertijd eentje met als gewenste specificatie dat jer er niet mee zou kunnen internetten. (Dat blijkt niet te kunnen, stelde mijn dochter al gauw vast. Raar.) Maar ik internet er dus niet mee. Telefoneer nauwelijks en stuur bij uitzondering een sms'je.

Wie heeft mijn beltegoed opgesoupeerd?

Reageer