Beantwoord

Prepaid beltegoed verdwijnt ineens

• 4 december 2015
  • 35 reacties
  • 15835 keer bekeken

Goedendag,

Ook bij mij verdwijnt er beltegoed. Ik zette 22 october 25 Euro op mijn prepaid, die ik bijna nooit gebruik, en die niet eens aan staat. Toch is het tegoed vandaag ineens 0.

Hoe kan dat?

H. Beek

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Marcia_ 6 december 2015, 10:30

Bedankt voor je privébericht! Ik heb je voorzien van een inhoudelijker reactie en ga ervan uit je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht ik verder nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?

Bekijk origineel

35 reacties

Erik_ schreef op 1 jan '16 om 15:11u
Hoi @cees6, ik heb nog geen reactie van je gekregen op mijn privébericht (zie hier). Ik kan me voorstellen dat je er in verband met oud en nieuw nog niet aan toe bent gekomen. Als je alsnog zou willen reageren kijk ik voor je na hoe het zit met je beltegoed Smiley Vrolijk

Ha Erik de beste wensen  en ik heb mijn instellingen verandert en nu heb ik geen last meer van dat mijn beltegoed verdwijnt nog bedankt voor het advies.

Reputatie 7
Badge +27
Beste ,

Welkom! Ontzettend jammer dat je tegoed steeds verdwijnt. Daar zit je natuurlijk niet op te wachten. Omdat je aangeeft dat het steeds gebeurt als je weg bent gegaan, vermoed ik dat je telefoon toch per ongeluk ingesteld staat op het maken van een mobiele internet verbinding, waardoor je tegoed aan internet MB's op gaat. 

Wil je reageren op het privébericht wat ik je stuur? Ik ga dan kijken wat er precies aan de hand is en hoe we dit kunnen stoppen. 

Reputatie 7
Badge +27
Beste ,

Welkom! Erg bijzonder dat je beltegoed ineens verdwenen is, zeg! Ik vermoed ook dat het met mobiel internet gebruik of betaalde smsdiensten te maken heeft. Zegt je dat iets? Mocht dat niet het geval zijn, reageer je dan op mijn privébericht? Ik ga dan eens kijken wat er aan de hand is. 

Reputatie 7
Badge +27
Bedankt voor je privébericht! Ik heb je voorzien van een inhoudelijker reactie en ga ervan uit je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht ik verder nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?

Reputatie 7
Badge +27
Hallo ,

Ik heb nog geen privébericht van je ontvangen. Heb je inmiddels op een andere manier contact met ons gehad? Mocht ik toch nog iets voor je kunnen doen, laat je het me dan weten?

Reputatie 7
Badge +27
Dan stuur ik je nog eens een privébericht . Als je ingelogd bent, zie je op de beginpagina van het forum aan de rechterkant 'privéberichten' staan. Als je daarop klikt, zie je mijn bericht. Wil je daarop reageren? Dan kijk ik het voor je na. 

Ik heb jouw bericht ook gezien en zal je z.s.m. van een reactie voorzien. 

Reputatie 7
Badge +27
Bedankt voor je bericht Maria. Ik zie dat jouw telefoon mobiel internet verbruikt. Dat staat waarschijnlijk aan zonder dat jij het door hebt, maar je raakt er wel steeds een paar cent aan kwijt, omdat het toestel automatisch verbinding met internet maakt. 

Het ligt even aan het type toestel wat je hebt, maar je kunt via instellingen je 'mobiel internet', 'pakketgegevens' of 'mobiele data' uitzetten. Dan kan je nog wel internetten via wifi, maar niet meer via het mobiele internet. Je ziet hier per toestel hoe je het precies uitzet. 

Heb je zo voldoende informatie?

Reputatie 7
Badge +24
; als je WiFi uitstaat, maak je dan verbinding met internet waarvoor je wel moet betalen? Via WiFi is het gebruik van internet gratis. Ik kan voor je nakijken waar het aan opgaat; internet, bellen of sms'en. Je ontvangt zometeen een privébericht van me met de vraag om gegevens. Wil je die beantwoorden? De privéberichten vind je via de link van . Dan duik ik onze systemen in met je gegevens om na te gaan wat er gebeurd. 

Reputatie 7
Badge +27
Hoi Riemer,

Ik kan me voorstellen dat je heel graag wilt weten waar je beltegoed blijft. Ik help je graag om dat na te kijken. Ik stuur je een privébericht! Als je daar op reageert zoek ik het voor je uit :)

Reputatie 7
Badge +27

Welkom op het forum, beiden! Het is natuurlijk niet de bedoeling dat jullie beltegoed verdwijnt zonder dat je weet waar naartoe. Robin geeft al aan even op www.payinfo.nl kijken. Vaak blijkt dat men onbedoeld een sms dienst heeft geactiveerd of mobiel internet gebruikt heeft. Als er op payinfo iets actief staat, zet dit dan uit.

Verder stuur ik jullie allebei een privébericht, deze vind je dan straks door op deze link te klikken. Als je op dat privébericht reageert kijk ik hier ook nog even na hoe het zit :)

Reputatie 7
Badge +27
Hoi , ik heb nog geen reactie van je gekregen op mijn privébericht (zie hier). Ik kan me voorstellen dat je er in verband met oud en nieuw nog niet aan toe bent gekomen. Als je alsnog zou willen reageren kijk ik voor je na hoe het zit met je beltegoed :)

Reputatie 7
Mogelijk een ongemerkt abonnement op IZETV. (evt. stop te zetten via http://www.payinfo.nl )

IZETV is €5 per week. Je schijnt al een abonnement te hebben als je, per ongeluk, op een link/banner van hun klikt.

Reputatie 7

sluiperbad schreef op 2 jan '16 om 20:58u

Nog een vraag. Ik ben een beginner op dit forum: wat is een privebericht???

Een privébericht krijg je van of stuur je naar één individueel forumlid of KPN medewerker. Anderen kunnen daar niet op meelezen.

Sturen door op iemands forumnaam te klikken en dan op "stuur privébericht". Al je privéberichten, ontvangen en verstuurd, vind je hier.

Reputatie 7
Badge +30

HTMT schreef op 4 dec '15 om 13:54u

Goedendag,

Ook bij mij verdwijnt er beltegoed. Ik zette 22 october 25 Euro op mijn prepaid, die ik bijna nooit gebruik, en die niet eens aan staat. Toch is het tegoed vandaag ineens 0.

Hoe kan dat?

H. Beek

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Uh, datagebruik? sms diensten?

Robin

Reputatie 7
Badge +30

cees6 schreef op 28 dec '15 om 16:38u

cees6 reageert : ik begrijp het niet. U schrijft : het antwoord is gegeven door Marcia enz. Wat heb ik hieraan m.b.t. mijn vraag ?

Je quote een bericht. (of te wel, je reageert zelf)

Maar om op je probleem in te gaan, je hebt waarschijnlijk een SMS dienst geactiveerd. Deze kan je "Opzeggen en Inzien" op PayInfo.nl ook kan je daarna deze diensten blokkeren op PayInfo.nl

Robin

Reputatie 7
Badge +30

adhoef schreef op 28 dec '15 om 17:50u

RobinFlikkema schreef op 28 dec '15 om 17:23u

cees6 schreef op 28 dec '15 om 16:38u

cees6 reageert : ik begrijp het niet. U schrijft : het antwoord is gegeven door Marcia enz. Wat heb ik hieraan m.b.t. mijn vraag ?

Je quote een bericht. (of te wel, je reageert zelf)

Maar om op je probleem in te gaan, je hebt waarschijnlijk een SMS dienst geactiveerd. Deze kan je "Opzeggen en Inzien" op PayInfo.nl ook kan je daarna deze diensten blokkeren op PayInfo.nl

Robin

Ik heb dat in mijn geval al nagekeken, maar bij minj staat niets op PayInfo.nl.

Wat zou het probleem verder nog kunnen zijn?

Ad

Kan je bij PayInfo inloggen bij Opzeggen en Inzien, vervolgens rechts "Afzender" 4239 intypen en op "4239 opzeggen" klikken?

Heb je misschien mobiel internet aan staan? Dat kost ook veel beltegoed.

Robin

Reputatie 7
Badge +30
Mobiel internet?
Reputatie 7
Badge +30
Een privé bericht is een bericht, die alleen door de verzender en ontvanger te lezen is.(soort email)

Priveberichten vind je hier: http://forum.kpn.com/t5/notes/privatenotespage/

Robin
goede morgen,

Ook bij mij verdwijnt mijn prepaid tegoed terwijl ik de telefoon niet gebruikt. na controlle heb ik gemerkt dat er steeds wordt afgeschreven als ik weg ben geweest met de telefoon.

het is wel geen hoog bedrag maar ik vind dit toch niet zo als het hoort.

PeterG schreef op 11 dec '15 om 12:37u
Mogelijk een ongemerkt abonnement op IZETV. (evt. stop te zetten via http://www.payinfo.nl )

IZETV is €5 per week. Je schijnt al een abonnement te hebben als je, per ongeluk, op een link/banner van hun klikt.

GEEN RESULTAAT GEVONDEN STAAT ER.

maria119 schreef op 11 dec '15 om 14:08u
GEEN RESULTAAT GEVONDEN STAAT ER.

ik wil graag dat je er naar kijkt want het beltegoed verdwijnt nog steeds.

Marcia_ schreef op 15 dec '15 om 11:20u
Beste @maria119,

Welkom! Ontzettend jammer dat je tegoed steeds verdwijnt. Daar zit je natuurlijk niet op te wachten. Omdat je aangeeft dat het steeds gebeurt als je weg bent gegaan, vermoed ik dat je telefoon toch per ongeluk ingesteld staat op het maken van een mobiele internet verbinding, waardoor je tegoed aan internet MB's op gaat. 

Wil je reageren op het privébericht wat ik je stuur? Ik ga dan kijken wat er precies aan de hand is en hoe we dit kunnen stoppen. 

ik zou het fijn vinden als je er naar kijkt want ik weet niet wat ik moet doen.

Reageer