Beantwoord

Prepaid beltegoed verdwijnt terwijl mobiel dataverkeer uit staat

  • 21 June 2022
  • 7 reacties
  • 166 keer bekeken

Badge

mijn prepaid beltegoed verwijnt terwijl ik altijd mobiel dataverkeer uit heb staan. Heb begrepen dat kpn dat voor mij wel goed uit kan zetten. Hoe krijg ik het verdwenen beltegoed terug?

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 27 June 2022, 11:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @eddymeijer, welkom terug! Maak je ook gebruik van de KPN prepaid app? Daar kan je precies zien wat er met je tegoed is gebeurd. Ik zie dat je deze vraag al eens eerder gesteld hebt, je hebt op basis van de reacties toen het mobiele internet uitgezet? Zou je jouw forumprofiel eens aan willen vullen met je 06-nummer en evt. simkaartnummer? Ook ben ik benieuwd naar wat voor telefoon je momenteel in gebruik hebt. In principe moet het uitzetten van mobiel internet voldoende zijn namelijk. 

Badge

forum profiel aangevuld. Zelf heb ik mobiel dataverkeer altijd uit taan, maar al ik hem de volgende dag weer aan zet taat mobiel dataverkeer ook aan. niet altijd.

Reputatie 7
Badge +30

Bedankt voor je gegevens! Ik zie inderdaad dat al je tegoed op gaat aan mobiel internet. Dit lijkt dus niet uit te staan in jouw telefoon. Welk toestel heb jij? Ik kijk graag met je mee naar de juiste instellingen. 

Badge

ik heb een nokia 1

Reputatie 7
Badge +30

In dat geval kan je de volgende stappen volgen:

 

  • Ga naar het Startscherm.
  • Sleep het pijl-symbool naar boven.
  • Kies Instellingen.
  • Kies Datagebruik.
  • Schakel Mobiele gegevens uit (het schuifje is dus naar links geschoven en is grijs)

Als je dit ingesteld hebt, dan moet je toestel dit blijvend opslaan. Ook als je je toestel uitzet en daarna weer aandoet. Zou je willen controleren of dit inderdaad het geval is?

Badge

Ja het beltegoed verdwijnt nog steeds. De stappen hierboven komen niet overeen met mijn nokia 1. Als ik vanuit het startscherm van boven omlaag swipe komt er oa een icoontje voor mobiele data dat ik uitzet maar dat als ik de volgende dag weer opstart toch weer aan is gegaan. en dan is er weer beltegoed weg. Toen ik nog bij Telfort zat gebeurde dat niet, nadat ik over moest naar kpn was na enige tijd al mijn telfort beltegoed verdwenen. 

Reputatie 7
Badge +30

Heel gek, @eddymeijer! Ik stuur je een privébericht met wat aanvullende informatie. Wil je daarop reageren?