Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

Prepaid bonus tegoed niet ontvangen.


Hallo, ik heb voor mijn kinderen een gps horloge aangeschaft en voor die horloges een prepaid kaart gekocht. Nu heb ik ze vorige geïnstalleerd en geregistreerd maar heb niet de 7,50 ontvangen.
Op beide kaarten staat alleen het tegoed dat er al op stond.
Ik heb ze gekoppeld aan MijnKPN omdat het verwijderen van die sim kaarten lastig is. Met de horloges kan niet ge-smsd worden dus ik kan het alleen via MijnKPN controleren.
Wat kan ik doen om alsnog het tegoed te krijgen?
Met vriendelijke groeten,
SanJelSas
icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 9 augustus 2017, 17:56

Het extra tegoed krijg je via *107#, niet via *101#. Dit kan je onder andere zien door SALDO te SMSen naar 1266

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Het extra tegoed krijg je via *107#, niet via *101#. Dit kan je onder andere zien door SALDO te SMSen naar 1266

Reageer