Beantwoord

Prepaid bonustegoed

  • 18 August 2019
  • 4 reacties
  • 289 keer bekeken

Ik heb een link gekregen [kpn.com/welkomprepaid] met mijn nieuwe prepaid sim kaart, maar de link stuurt me naar een KPN koppelen pagina. Ik heb geen enkel idee hoe ik mijn €7.50 bij mijn beltegoed kan toevoegen. Kan iemand mij misschien hierbij helpen?
icon

Beste antwoord door RBxx 18 August 2019, 21:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hallo @mariademelza
Op deze pagina staat het uitgelegd: Extra tegoed aanvragen
Er zijn drie stappen:
  1. Aanmaken van een KPN ID
  2. Koppelen van product
  3. Aanvragen extra tegoed
Klik daar op iedere stap en er verschijnt uitleg (met plaatjes)
Dank je voor het snelle antwoord op m’n vraag. Maar dit werkt dus alleen maar áls ik ook andere producten van KPN gebruik om de sim kaart aan t koppelen? Dat is in het geheel niet duidelijk als de sim kaart gekocht wordt.
Reputatie 7
Badge +21
Hallo @mariademelza
Nee, dat zie je verkeerd. Het is voldoende om je prepaid te koppelen aan je KPN-ID om de € 7,50 extra beltegoed te ontvangen. Volg de drie stappen en het is geregeld.

Als je andere producten koppelt aan je KPN-ID, kan je KPN Compleet worden, maar dat staat los van prepaid. KPN Compleet geeft voordelen als je meerdere abonnementen combineert.
Lees hier alles over KPN Compleet
Reputatie 7
Hallo @mariademelza, welkom op het forum. Ik zie dat RBxx je al op weg heeft geholpen, is het daarmee gelukt om het bonustegoed aan te vragen?
Als je jouw prepaid tegoed wilt opvragen, zie je het bonustegoed daar niet bij staan. Die kan je opvragen door te bellen naar *107#, het normale tegoed kan je opvragen door te bellen naar *101#. Op deze pagina worden alle opties om het tegoed op te vragen 🙂