Beantwoord

Prepaid: bonustegoed niet bijgeschreven?

  • 27 March 2023
  • 10 reacties
  • 151 keer bekeken

Alhoewel het door KPN staat omschreven als "vrij eenvoudig” is het me na diverse pogingen nog altijd niet gelukt om het extra beltegoed van €7,50 op mijn telefoon bijgeschreven te krijgen 😕 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 3 April 2023, 12:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Heb je deze pagina al gevonden met de beschrijving van drie stappen die je moet volgen?

Zie hier → Extra beltegoed opwaarderen | KPN

Nog geen MijnKPN account? Volg de 3 stappen en vraag je extra tegoed aan:

1. Maak een KPN ID aan om in te loggen in MijnKPN
2. Koppel je prepaid product in MijnKPN
3. Vraag extra tegoed aan in MijnKPN

Al lang gedaan

Reputatie 7
Badge +21

Bij welke stap gaat het fout? Lukt het bij stap 3 om het formulier in te vullen?

Let op: Deze €7,50 extra beltegoed wordt niet bijgeschreven bij je standaard-beltegoed, maar als een extra beltegoed. De €7,50 extra beltegoed is bijgeschreven zodra je een sms ter bevestiging hebt ontvangen.

Hoe vraag ik het saldo op? Als je belt naar *107#  kun je het saldo van dit extra beltegoed opvragen. (Bel naar *101#  om de saldo van je standaard-beltegoed op te vragen).

Zet je persoonlijke gegevens anders in jouw forumprofiel met het 06-nummer en simkaartnummer bij "Persoonlijke opmerkingen". Daar is die informatie alleen toegankelijk voor jou en KPN medewerkers. Die kunnen dan met je meekijken. Houd rekening met een wachttijd van enkele dagen.

Stap 3 lukt ook, ik krijg zelfs een melding dat de gegevens/wijzigingen verwerkt zullen worden, met als toegift ook nog een SMS met woorden van die zelfde strekking.

Maar dan stopt het, ook na dagen wachten blijft m'n tegoed 0,00 en m'n starttegoed 2,35

Reputatie 7
Badge +21

Als je belt naar *107#  hoor je het saldo van dit extra beltegoed niet? Dan is het wachten op een moderator om mee te kijken. Plaats daarvoor de benodigde informatie in je forumprofiel.

NA het bellen van *107# volgt deze melding

 

Beste klant, het opgevraagde

tegoed is niet aanwezig. Groet,

KPN

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Frits_Roijakkers, dat is wel gek dan als je zelfs stap 3 goed hebt weten uit te voeren met het formulier volledig invullen. 

Zou je eens jouw forumprofiel willen voorzien van het desbetreffende 06-nummer? Dan kan ik eens kijken waar hier misgaat. ​​​​​​​

Het nummer is nu ingevoerd in het forumprofiel

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb het nagekeken en wat er precies aan de hand is durf ik niet te zeggen. Jouw gegevens voor de registratie zijn allemaal verwerkt maar toch wordt de €7,50 niet bijgeschreven. Ik heb dan nu ook handmatig €7,50 toegevoegd aan jouw prepaid-tegoed. @Frits_Roijakkers 

Inderdaad het staat er nu bij, bedankt voor de moeite