Beantwoord

Prepaid bundel

  • 25 October 2019
  • 1 reactie
  • 66 keer bekeken

Prepaid bundel betaald via ideal niet ontvangen.

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 28 October 2019, 20:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Hallo@john321, welkom op het KPN forum. Doordat het vrij druk is, is mijn reactie later dan onze bedoeling is. 

Ik begrijp dat je een prepaid bundel aangevraagd hebt en betaald hebt via iDeal, maar dat je 'm niet ontvangen hebt. Dat is niet de bedoeling. Als je een bundel aanvraagt, kan het even duren voordat je aanvraag verwerkt is en de bundel geactiveerd wordt. Welke bundel heb je aangevraagd? Staat de bundel nu inmiddels aan, of nog niet?

Zo niet, of als je vragen hebt, dan hoor ik het graag en help ik je hiermee.