Beantwoord

prepaid bundel aanzetten lukt niet

  • 15 July 2020
  • 8 reacties
  • 347 keer bekeken

via de prepaid app, de kpn app en bellen; bij allen een foutmelding. Morgen een week op vakantie zonder wifi dus zou fijn zijn als het zou werken😅 er staat wel genoeg beltegoed op.

 

Ps. Het gaat om de onbeperkt online bundel

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 21 July 2020, 15:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Probeer het is via de code van de bundel: Bel *143#  beltoets Lukt dat wel?

En heb je wel genoeg beltegoed anders? Met bonus beltegoed kan je geen bundels kopen….

Niks lukt. Er staat "gewone" beltegoed op

Reputatie 6
Badge +6

lukt het via deze code misschien wel: Bel *142#

Dat is dezelfde zorgeloos online bundel, alleen word deze automatisch vernieuwd, nou is dat geen probleem, want via de app kan je dat direct weer uit zetten….

Nee dat lukt ook niet😔

Reputatie 6
Badge +6

Nee dat lukt ook niet😔

Jammer :cry: Dan zal je echt moeten wachten tot een moderator dit topic voor je op pakt en verder helpt.

Wat je wel alvast kan doen, is hier onder je profiel alvast je mobiele nummer en simkaart nummer, onder prive opmerkingen toevoegen, dat bespaart weer wat tijd wanneer het word opgepakt.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Pumkie88, welkom op het forum! Ik kijk graag even mee! Wat voor foutmelding krijg je?
Zou je je toestel ook eens willen herstarten en het nog eens willen proberen?

Als je wilt kan ik de bundel ook voor je aanzetten maar daarvoor heb ik nog wel het simkaartnummer nodig, kun je deze nog bijvoegen aan je profiel en mij laten weten als dat gelukt is?

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb niets meer van je gehoord @Pumkie88, is het inmiddels toch gelukt?

Reputatie 7
Badge +20

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het gelukt is.  Anders weet je ons te vinden!