Beantwoord

Prepaid bundel deactiveren?

  • 12 January 2019
  • 11 reacties
  • 1637 keer bekeken

Goedendag,

De situatie is als volgt, ik heb een kpn prepaid bundel aangezet om precies te zijn onbeperkt online die te actiever is met *143#, alleen ik moest *147# hebben dus heb ik die ook maar aangeschaft met de gedachten: dan zet ik de eerste bundel wel uit.
Ik wil onbeperkt online niet hebben aangezien het internet verschrikkelijk traag is, zoals de aangegeven 0.1 mb/s. Ik kan nu ook niet op *147# want *143# was al eerder aangemeld. Ik heb dus nu 2 bundels te gelijk waarvan ik er één niet kan gebruiken en bij de ander is het zo traag dat het niet te doen is. En dit voor 31 dagen.
Kan iemand mij vertellen hoe ik de *143# kan uitschakelen, ik heb al gezocht op het internet maar kan niemand vinden die dit ook is overkomen en ook niks vergelijkbaars vinden.

Vriendelijke groeten,

Bart
icon

Beste antwoord door Susan_ 13 January 2019, 10:20

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen Bart, bedankt voor je bericht!

Helaas kan je een bundel, zowel prepaid als bij een abonnement, niet meer verwijderen na het aanvragen. Nu begrijp ik dat je ermee zit, dat de bundels elkaar in de weg zitten.. Wat ik kan doen, is de bundel die je hebt aangevraagd via *143# verwijderen. Helaas zullen hiermee niet de kosten vervallen die je hebt gemaakt, maar ze zullen elkaar dan niet in de weg zitten. Zou je willen aangeven of je dit wil door op dit bericht te reageren?

Vul daarnaast jouw Forum profiel even aan met naam, postcode + huisnummer en 06-nummer. Dan kan ik de gegevens er bij pakken!
Hi Susan

Als je de *143# zou kunnen verwijderen zou fantastisch zijn, dat de kosten niet vervallen vind ik niet erg, had ik de fout maar niet moeten maken. Ik ben al blij dat er is gezocht naar een oplossing en dat die ook gevonden is. Ik heb overigens ook mijn profiel aangevuld zoals ne vroeg.
Reputatie 7
Badge +21
Geen probleem! Het nummer heb ik erbij gepakt, en ik zie dat de onbeperkt online bundel de enige is die nu nog aan staat. Dus volgens mij, moet het nu goed gaan 😉 Wil je dit even voor mij controleren?
Dit is wat ik zie in de app, ik vrees dat er nog niks gewijzigd is(zover ik kan zien). Ik had namelijk verwacht dat de onbeperkt + het min/sms verdwenen zou zijn.

Reputatie 7
Badge +21
Ik had het even verkeerd gezien, mijn excuses! Helaas kan deze niet verwijderd worden, omdat het actief is en je geen andere bundel gebruikt. We kunnen proberen om de andere bundels te activeren, en daarna de bundel te verwijderen die je niet nodig hebt. Echter, is er op dit moment te weinig tegoed om de andere bundel te activeren. Wanneer je het opwaardeert kan ik kijken of ik dit voor elkaar kan krijgen!
Zoals u ziet op de afbeeldingen heb ik momenteel 3 bundels lopen. Waarvan er één bijna afloopt en dus binnen enkele dagen verdwenen is. Daarnaast loopt nu onbeperkt online(onbeperkt trage mbs + min/sms) die ik dus niet wil.
Tot slot loopt er nog een juiste bundel, de 1GB mb met een snelheid van 14 mb/s.
Er lopen dus al meerder bundels, als ik goed lees in uw reactie “We kunnen proberen om de andere bundels te activeren, en daarna de bundel te verwijderen die je niet nodig hebt.”
Het veranderen zou dus al mogelijk zijn denk ik.
Ik zal ook alvast mijn te goed opwaarderen, maar ik denk het is niet nodig om nog een bundel aan te schaffen terwijl er nog 2(3) lopen waarvan 1 juist en 1 onjuist.
Reputatie 7
Badge +21
Heb ik dan het verkeerde nummer voor me? Hier staat echt alleen de bundel 'Onbeperkt Online Bundel' aan.. Ik heb nu het maandtegoed aangezet, en ga kijken of je hier vandaag en morgen gebruik van maakt of niet! Werkt het niet, zal ik het alsnog vergoeden en krijg je die kosten terug. Maar de Onbeperkt Online Bundel is een doorn in het oog, laat ik het zo zeggen :(
U heeft het juiste nummer, 06405534xx. In de app verdwijnt er niks aan bundels, die gene die u heeft aangezet(de juiste) had ik ook zelf al eerder aangeschaft wat te zien is op een eerdere afbeelding.
U heeft dus succesvol een bundel toegevoegd( op mijn kosten).

Ik denk dat ik er geen gebruik van zal maken, want ik zit nog op de onbeperkt online(de doorn).
ik denk dat het namelijk zo is dat in de volgorde waarin je ze aanschaft. Dat dat de mate van voorrang bepaald. Om het maar even zo te noemen.

Ik heb wel een oplossing bedacht en ik heb daar ook vragen over, ik zal ze even overzichtelijk neerzetten:

1welke bundels zijn volgens jou momenteel actief? Wat zie je? (Wat ik zie is 1x onbeperkt online en 2x 1GB)

2 wat heb jij geannuleerd/ op non-actief gezet?

3 een mogelijke oplossing is dus alles verwijderen (1x onbeperkt online en 2x 1GB).
Dan krijg ik de kosten vergoed van 2x 1GB
Zo maak ik eigenlijk nog verlies(8,99€),maar ja het was Mijn eigen fout.
met de vergoede kosten kan ik dan weer de 1GB opnieuw activeren

Aan de hand van mijn mb snelheid maak ik nog gebruik van de onbeperkt online
Even een update: ik maak nu gebruik van de juiste bundel die ik eerder heb aangeschaft.
als ik nu 10€ vergoed zou kunnen krijgen ben ik tevreden
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen Bart, zoals aangegeven zag ik alleen de Onbeperkt Online bundel aanstaan. De maandbundel van 1GB was in het systeem niet zichtbaar, stond niet aan. Fijn om de update te lezen dat je nu van de juiste bundel gebruik maakt! Ik heb de kosten voor de bundel die ik heb aangezet vergoed. Binnen enkele minuten zal het bij je tegoed zijn bijgeschreven.
Het was even een Gekke situatie maar mooi dat het is opgelost.👍
topic mag wel weg.

Reageer