Beantwoord

Prepaid bundel gekocht maar niet zichtbaar in de MijnKPN app

  • 24 April 2020
  • 17 reacties
  • 717 keer bekeken

Badge

Op 23-4-2020een bundel gekocht voor mijn prepaid toestel om één maand te surfen.

Tot op DIT moment NIKET zichtbaar in de KPN app “mijn KPN:.

 

van armoede beltegod bijgekocht want je moet tóch bellen ??

 

WAT is er aan de hand ?

icon

Beste antwoord door Susan_ 5 May 2020, 08:58

Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 6
Badge +6

De app vertoont wel vaker wat kuren helaas.

Maar dat de bundel niet zichtbaar is op de app wil niet zeggen dat er geen bundel actief is.

Je kan dat heel makkelijk controleren door een (gratis) smsje te sturen naar 1266 met daarin de tekst SALDO

Je krijgt dan een smsje terug met je huidige beltegoed en alle actieve bundels en bijhorende info.

Badge

Bedankt voor je info. Helaas is de SIM kaart voor een 4G Mobile WiFi router, dus een SMS sturen en het antwoord ontvangen gaat niet. Maar de router werkt prima, dát wél !

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @van den eeden, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Een bundel zou wel zichtbaar moeten zijn binnen een werkdag, maar ik begrijp dat dit niet zo is in jouw geval. Dat is onhandig! Gelukkig werkt het wel, maar ik begrijp dat je hier inzage in wil hebben.

Heb je het 06-nummer ook gekoppeld in de KPN Prepaid app? Deze is speciaal voor prepaid gemaakt, en hier kan je nog meer inzien / aanvragen dan in de MijnKPN app. Hiervoor moet je nog wel een keer een verificatie code invoeren, die je krijgt op het 06-nummer. Hiervoor moet je de simkaart dus eenmalig nog even in een mobiel toestel stoppen. 

Badge

De KPN Prepaid app heb ik wél, maar die accepteert maar EEN 06-nummer, en ik heb er DRIE.

Verder KAN ik inderdaad de SIMkaart in een toestel plaatsen, maar het door mij ooit gekochte toestel bij KPN kan wél open, maar er is vanalles afgedekt en afgeplakt op een zodanige manier dat ik niet bij de SIMkaart kan, zonder een en ander kapot te maken, en daar dit een goed werkend toestel is ga ik die dus niet kapot maken. Lijkt mij einde oefening dus, want kapot maken is zó gebeurt .!

 

Reputatie 7
Badge +21

@van den eeden, ik wist niet dat het om 3 nummers ging. De KPN Prepaid app is inderdaad maar voor één nummer, helaas. Is het inmiddels wel zichtbaar geworden in de MijnKPN app of zie je de bundel nog steeds niet?

Badge

Nee, ik zie de bundel nog steeds NIET ! Dat is techniek dus, werkt níet zoals het moet wánnéér je het écht wil gebruiken 😕

Reputatie 7
Badge +21

@van den eeden wil je het 06-nummers eens noteren bij persoonlijke opmerkingen in jouw Forum profiel? Dan ga ik het een en ander even in de systemen controleren!

Badge

Ok, ik ga het 06 nummer van mijn router én de bundel die ik gekocht heb in mijn profiel zetten !

Reputatie 7
Badge +21

@van den eeden, bedankt voor het 06-nummer. Ik zie geen bundel aan staan bij dit 06-nummer. Welke had je aangevraagd? En indien nog nodig en gewenst, kan ik deze dan voor je aanzetten alsnog?

Badge

vreemd ?! ik heb de 4G portable router al meerdere malen intensief getest en het beltegoed staat nog steeds hetzelfde terwijl ij tóch data heb gedownload ! Lijkt mij dat het tóch van een bundel afgaat, óf het is gratis, mag óók hoor !

Hieronder de betalingsgegevens van het opwaarderen vh beltegoed en de aankoop van de bundel.

Het gaat over de aankoop vde bundel: Alles-in-1-zorgeloos Euro 14.99

Naam: KPN
−20,00EUR
Omschrijving
Naam: KPN
Omschrijving: 1247682020X922dc
0370711321655707 KPN opwaarderen 20
EUR 316826601
IBAN: NL09INGB0000667024
Kenmerk: 24-04-2020 08:58 0370711321655707
Valutadatum: 24-04-2020
Datum
24 april 2020

Bekijk als PDF
23 april

Naam: KPN
−14,99EUR
Omschrijving
Naam: KPN
Omschrijving: 1247544812Xc0a9e
0370670294701000 KPN Alles-in-1
Zorgeloos 3168266
IBAN: NL09INGB0000667024
Kenmerk: 23-04-2020 21:33 0370670294701000
Valutadatum: 23-04-2020
Datum
23 april 2020

Reputatie 7
Badge +21

@van den eeden, klopt helemaal. Er is dan iets wat niet helemaal goed gaat in de systemen. Er is geen bundel zichtbaar, maar ik denk dat hij op de achtergrond wel draait omdat je geen kosten hebt voor de data die je gebruikt. Omdat hij niet zichtbaar in het systeem is, is hij ook niet zichtbaar in MijnKPN.. Helaas kan ik daarom ook niet inzien hoeveel er verbruikt is en hoeveel nog over is, net als jij. Ik ga er vanuit dat dit een fout is en dat dit bij een nieuwe bundel niet zal voorkomen.

Badge

inmiddels is er een bundel zichtbaar, maar volgens mij de verkeerde.

ik heb een bundel willen kopen, maar door onkunde is de aankoop van het beltegoed afgegaan.

drommels, moest ik weer het beltegoed aanpassen/ophogen.

verder is het een wir-war bij de bundels, en vreemd voor een beginner, bundels aan- en uitzetten,

ja , dat deed ik, maar ik had hem niet alleen AANgezet maar GEKOCHT en ging van het saldo af.

Pfff…

Dus maar even gestopt met aankopen en zo, de lol en duidelijkheid is er even niet.

 

Reputatie 7
Badge +21

Ik zie de onbeperkt online bundel van € 8,99, maar niet één ik zie er zelfs twee! 2 uur na elkaar aangezet op 6 mei. Ik heb dit voor één bundel vergoed inmiddels, dit is toegevoegd als beltegoed nu. 

Badge

hoe vraag ik het saldo op en de bundels die ik heb gekocht en geactiveerd met SALDO 1266.

HOE kan ik het in EEN regel intypen.

*1266#SALDO

*1266#”SALDO”

*1266”SALDO”#

*1266SALDO#

 

Ik heb géén idee.

*101# en *2107# ken ik en gebruik ik.

 

alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +21

@van den eeden door het woordje 'SALDO' te sms'en naar 1266!

Badge

ik mag van de software van mijn 4G Hot Spot maar EEN regel intypen, vandaar mijn voorbeelden.

het door u gegeven antwoord heb ik niks aan, ik wéét nl. dat ik het woord SALDO moet SMSén náár 1266.

op een normaal telefoontoestel van mij werkt het inderdaad, maar die werken met 2 regels, de ene na de andere.

mijn 4G HotSpot werkt ánders, vandaar de vraag : hoe is de opmaak in EEN  regel, indien dit inderdaad op die manier kan werken.

Reputatie 7
Badge +21

Die optie is er helaas niet, ik moet eerlijk zeggen dat mijn collega's en ik hier ook nog niet eerder mee te maken hebben gehad. Ik zou ik in ieder geval de prepaid app voor één mobiel nummer installeren om te kijken of dit iets is. 

Reageer