Beantwoord

Prepaid bundel niet geactiveerd, wel afgeschreven

  • 22 November 2019
  • 8 reacties
  • 62 keer bekeken

Hoi,

Mijn KPN bundel is niet geactiveerd na afschrijving. Deze is gekocht via de website. Zouden jullie deze afschrijving terug willen draaien?

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 30 November 2019, 19:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Sjoerd, welkom op het forum. 

Terugdraaien kan ik helaas niet doen bij prepaid, ik kan wel kijken waarom de bundel niet aan staat. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Done!

Reputatie 7
Badge +24

Zou je ook het 06-nummer ergens willen invullen?

Ook done

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel, ik zie dat je nu de bundel met onbeperkt internet hebt tot 12 december. Hebben we het hier over een andere bundel?

Ik heb hem twee keer aangevraagd een keer op 9 november en een keer op 10 november. De bundel van 9 november is nooit geactiveerd

Reputatie 7
Badge +24

Duidelijk. Ik heb je een privébericht gestuurd. 

Reputatie 7
Badge +24

Update: opgelost in privébericht.Â