Hoi,
Mijn KPN bundel is niet geactiveerd na afschrijving. Deze is gekocht via de website. Zouden jullie deze afschrijving terug willen draaien?
Beste antwoord door Alex van KPN
Bekijk origineelHoi,
Mijn KPN bundel is niet geactiveerd na afschrijving. Deze is gekocht via de website. Zouden jullie deze afschrijving terug willen draaien?
Beste antwoord door Alex van KPN
Bekijk origineelHi Sjoerd, welkom op het forum.Â
Terugdraaien kan ik helaas niet doen bij prepaid, ik kan wel kijken waarom de bundel niet aan staat. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?Â
Done!
Ook done
Dankjewel, ik zie dat je nu de bundel met onbeperkt internet hebt tot 12 december. Hebben we het hier over een andere bundel?
Ik heb hem twee keer aangevraagd een keer op 9 november en een keer op 10 november. De bundel van 9 november is nooit geactiveerd
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.