Beantwoord

Prepaid bundel niet ontvangen maar wel betaald

  • 30 January 2019
  • 10 reacties
  • 502 keer bekeken

kaart met onbeperkte bundel (3g) gekocht en geactiveerd, werkt prima. Hoewel bindel nog geldig was een verlenging van de bundel gekocht ( via app) . Bedrag €8,99 afgeschreven en bevestigings sms dat bundel ( min/sms 30/30) ontvangen maar er wordt niets gezegd over de internet bundel. Op mijn app wordt vervogens gewaarschued dat mijn onbeperkte bundel nog maar enkele dagen geldig is. Daarom contact opgenomen met klantenservice die bevestigd dat er iets fout is gegaan en dat het wordt gecorrigeerd. Vervolgens ontvang ik een sms dat mijn tariefplan is gewijzigs van 3g naar 4g. Vervolgens met klantenservice contact opgenomen die vervolgens bevestigd dat er op mijn telefoonnummer geen bundel is toegevoegd en er ook niet voor betaald is. Mijn toelichting dat het bedrag voor de nieuwe bundel was afgeschreven en eerder is toegegeven dat er een fout gemaakt was kon niet meer baten. De verbinding werd verbroken. Ik verblijf nu in Spanje en mijn bundel loopt over 3 dagen af. Wellicht probeer ik na afloop opnieuw een bundel te bestellen maar ik loop het risico dat het ook dan weer fout gaat. Is dit nu een incidenteel probleem of komt dit vaker voor en zo ja, hoe is dat opgelost?
icon

Beste antwoord door Leo66 1 February 2019, 15:28

Bekijk origineel

10 reacties

Dit zal een KPN moderator moeten behandelen. Die heeft daarvoor wel wat gegevens nodig. Heb je die al ingevuld in het forumprofiel?

Zodat je door een moderator geholpen kunt worden zou je je gegevens willen invullen in je forumprofiel? Deze gegevens zijn niet publiek te zien.
I.i.g. voor- en achternaam, postcode + huisnummer, klantnummer(s), Voor prepaid tel.nr. op regeld klantnummer mobiel.
Na het invullen onderaan op {Sla wijzigingen op} klikken.
Peter bedankt, ik zal ervoor zorgen
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Leo66 Goed dat je je hier meldt op het Forum. Ik heb direct even gekeken en ik zie dat de Onbeperkt Online-bundel, die je op 3 januari hebt aangezet nog actief. Die is inderdaad bijna verlopen en hij zal automatisch stoppen. Je geeft aan dat je al een tweede had besteld en betaald, maar dat deze dus niet aanwezig is. Ik zie deze tweede bundel inderdaad niet terug. Heel soms zie je zo'n administratief of systeemtechnisch foutje voorbijkomen. Dan waardeer je op, maar blijft de bundel zelf achterwege.

Nu geef je aan dat je 'm al wel hebt betaald, maar dus niet gekregen. Natuurlijk maak ik het dan voor je in orde. Zou je mij de screenshots kunnen sturen van de afschrijving van beide bundels? Dat mag gerust in een privébericht.
Hoi, de link privébericht bij Bart leidt naar je algemene inbox. Als je daar nog geen berichten met Bart hebt gaat het daar niet lukken.
Gebruik dan deze link voor een PB naar Bart.
https://forum.kpn.com/inbox/conversation?with=290616
Peter bedankt, het lukt me inderdaad om nu wel om een privebericht aan Bart te sturen maar ik weet niet hoe ik in dit bericht twee schermafdrukken kan meesturen. Is dat simpel uit te leggen aan een 70 plusser. Alvast bedankt

Leo
Reputatie 7
Badge +20
@Leo66 Ik heb je voor de zekerheid zelf even een privébericht gestuurd. Daar kun je op reageren!
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Leo66 Ik heb je berichten allemaal goed ontvangen. Ik heb ondertussen ook iets meer duidelijkheid. Wat er bij jou is gebeurd blijkt een bekend probleem te zijn. Je krijgt niet de juiste bundel na je opwaardering en ook niet het juiste tegoed. Ik zie dat je bijvoorbeeld wel de belminuten hebt gekregen, maar niet de data die bij de bundel horen. Ik heb een achterliggende afdeling ingeschakeld om dit in orde te maken. Hou je me op de hoogte?
Beste Bart
Alvast bedankt voor de hulp. Ik zal je zeker informeren als het in orde gemaakt is. Als dit een bekend probleem is vraag ik me wel af waarom de dame van de klantenservice, een zekere Marissa, die ik hier eerder over belde niet bereid was om verder voor me te kijken en te volstaan met de medeling dat in haar computer stond dat er geen bundel was aangeschaft en zij verder niets meer voor mij kon betekenen en vervolgens de verbinding verbrak. Ik was daar nogal ontstemd over maar jouw hulp maakt nu veel goed, nogmaals bedankt daarvoor
Leo
Zojuist de correcte bundel ontvangen, bedankt voor de hulp
Reputatie 7
Badge +20
Zojuist de correcte bundel ontvangen, bedankt voor de hulp
Kijk! Dat is een mooie, snelle oplossing. Goed om te horen.

Ik durf je niet zo te zeggen waarom mijn collega aan de telefoon je dit niet heeft kunnen uitleggen. Ik moest zelf behoorlijk diep graven om dit te ontdekken, dus dat mijn collega de juiste informatie niet direct voor zich had kan ik me wel een beetje voorstellen.

Reageer