Beantwoord

Prepaid bundel snelheid blijft laag ondanks hogere bundel erbij

  • 3 August 2019
  • 6 reacties
  • 239 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +1
hallo,

we hebben er weer een hoor voor de oplichtersbende 😉

ik heb vanwege de vakantie de prepaid kaart van onze dochter opgewaardeerd met onbeperkt online voor 8,99 pm 128kb/s zodat ze lekker online kon zijn. Maar dat pakket werkt zo jaren 90 dus hebben we al een aantal dagen een ander pakket geselecteerd het 1gb data per dag pakket. We krijgen ook netjes een bericht dat het pakket geactiveerd is maar de speedtest geeft nog de 128kb/s aan. Kan iemand van kpn er eens naar kijken?

Admin: titel aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Anonymous 3 August 2019, 22:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Niet zolang geleden kwam een soortgelijke vraag langs eerst wordt die langzamere bundel opgemaakt daarna de snellere.
Reputatie 7
Badge +30
Hoi Marcel, het antwoord dat Galdor geeft klopt. De bundels met onbeperkt internet hebben voorrang op de andere bundels. Dus tot de 31 dagen van die bundel voorbij zijn zal de internetsnelheid zo laag blijven. Daar is helaas niets aan te doen.
Reputatie 3
Badge +1
Kunnen jullie die andere bundels dan niet blokkeren, want wij hebben nu 4x 1,99 weggegooid.
Reputatie 7
Badge +30
Oei, dat is minder leuk. We kunnen wel bundels verwijderen, alleen helaas niet de Onbeperkt Online 😞 Wil je in je forumprofiel, bij 'persoonlijke opmerking' het 06-nummer en het simkaartnummer van de prepaid zetten en even laten weten als je dat gedaan hebt? Dan kan ik wel de kosten vergoeden.
Reputatie 3
Badge +1
Ik heb de gegevens in mijn profiel gewijzigd.
kun je ook naar haar extra beltegoed kijken want die heeft ze ook nog niet ontvangen.

gr
Reputatie 7
Badge +30
Dank je, Marcel. Ik heb €7,96 beltegoed toegevoegd. Dit zou je nu ook gelijk al moeten terugzien als je saldo checkt via sms of de app.

Wat betreft extra beltegoed, bedoel je hier de €7,50 die men krijgt voor het registreren? Dat tegoed is namelijk op 18 mei toegevoegd en inmiddels ook opgebruikt. Op 25 mei was het laatste verbruik van dat bonustegoed.