Beantwoord

Prepaid bundel verwijderen

  • 17 August 2019
  • 5 reacties
  • 649 keer bekeken

Ik heb voor de vakantie een prepaid bundel gekocht waardoor je een maand lang onbeperkt 128kbps hebt. Alleen is me dit toch veel te traag en zou graag een andere bundel nemen. Ik heb in de Kpn Prepaid app nog niks kunnen vinden over het verwijderen van mijn bundel.
Kan ik hier wat anders aan doen??
icon

Beste antwoord door Bart_ 19 August 2019, 21:13

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Tamara55,

Helaas kan je een bundel, zowel prepaid als bij een abonnement, niet meer verwijderen na het aanvragen. Nu begrijp ik dat je ermee zit, dat de bundels elkaar in de weg zitten.. Wat een moderator kan doen, is de bundel die je hebt aangevraagd voor jou verwijderen. Helaas zullen hiermee niet de kosten vervallen die je hebt gemaakt. Zou je willen aangeven of je dit wil door op dit bericht te reageren?

Vul daarnaast jouw Forum profiel even aan met naam, postcode + huisnummer en 06-nummer. Dan kan de moderator de gegevens erbij pakken!
Reputatie 6
Badge +6
Hallo,

Je kan dus GEEN bundels VERWIJDEREN, dat hebben al meerdere verschillende moderators aangegeven, onder andere hier: https://forum.kpn.com/prepaid-16/2-data-bundels-gekocht-kan-ik-er-eentje-uitzetten-478177
Reputatie 7
Badge +28
@Tamara55 : Wil je jouw forum-profiel vullen?

@Misja20
Een moderator kan kennelijk wel bundels verwijderen. Zie b.v. dit topic:

https://forum.kpn.com/prepaid-16/prepaid-bundel-deactiveren-466553
Reputatie 7
Badge +20
@Tamara55 Ik kijk graag even met je mee. Ik durf je op voorhand niet te zeggen óf ik de bundel kan verwijderen: ik vermoed dat het in jouw geval niet gaat lukken. Sommige bundels kunnen wel verwijderd worden, maar juist de Onbeperkt Bundels hebben deze optie vaak niet. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je mobiele nummer en het nummer van je simkaart? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Tamara55 Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Als je wilt dat ik nog met je meekijk lees ik het graag!

Reageer