Beantwoord

Prepaid bundels inzien en gebruiken

  • 11 September 2021
  • 6 reacties
  • 47 keer bekeken

beste moderator, ik heb zojuist een 2e bundel (met hogere snelheid) geactiveerd - naast de onbezorgd bundel - echter nu de vraag hoe ik kan overschakelen, zodat ik gebruik kan maken van de bundel met hogere snelheid, ik hoor het graag

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 12 September 2021, 17:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Ik heb een ‘onbeperkt zorgeloos’ bundel

en heb een ‘1gb bundel’ (met hogere data snelheid) gekocht (en betaald)

 

maar deze laatste is

-wel afgeschreven 

-niet zichtbaar

-werkt niet 

 

hoe zorg ik dat de laatst gekochte bundel werkt, zichtbaar is en het doet?

 

hoor het graag

Admin: Dubbele topics samengevoegd

Reputatie 7
Badge +28

Halo @emilestap ,

Je kunt het terugzien door te kiezen voor "Alle bundels bekijken"

 

Zo kun je het terugzien in de Mijn KPN app.

 

 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @emilestap ,

Dat is niet mogelijk. Je kunt een bundel niet uitzetten.Eerst moet je de eerst aangevraagde bundel helemaal uitzitten. Pas daarna ga je gebruik maken van de later aangeschafte bundel met de hogere snelheid.  

Dank voor jouw reactie.

Klopt het dat ik uit jouw reactie opmaak, dat je een ‘lopende bundel’ ook echt ‘uit’ kunt zetten? - of moet je wachten tot die bundel op/leeg is?

→ waar heb ik de mogelijkheid om een bundel uit te zetten?

En dat betekent dat de nieuwe bundel ‘automatisch’ in gaat, zodra de andere (huidige/lopende) bundel vervalt op datum dd.

Hoor het graag en nogmaals dank!

Reputatie 7
Badge +28

Nee, je kunt een lopende bundel juist niet uitzetten. De nieuwe bundel gaat lopen zodra jouw oude bundel is vervallen.

Reputatie 7
Badge +19

Hi @emilestap, van harte welkom! Om je goed te kunnen helpen en om ons forum overzichtelijk te houden, heb ik je topics over de prepaid bundels samengevoegd. 

Fijn dat Noordzee je al te hulp geschoten is, hij is een heel behulpzame forumgebruiker met veel kennis hier. Ben je er met zijn uitleg en advies uit gekomen? De makkelijkste manier om jouw verbruik en bundels in te zien, en indien gewenst aan te zetten, is inderdaad via MijnKPN of de MijnKPN app. Laat het gerust weten als je vragen hebt.