Beantwoord

Prepaid bundels lijken niet te werken

  • 13 January 2020
  • 2 reacties
  • 119 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 0 reacties

Ik heb een prepaid bundel onbeperkt internet met 30 min bel en sms.

Maar als ik bel dan gaat er nog steeds geld af van mijn prepaid tegoed en niet vanuit de bundel?

Ook had ik hier voor de 1 GB bundel en daar bleek dat als ik op WiFi zat de bundel ook de mb’s van de bundel eraf gingen?

Dus die hele prepaid app werkt nog steeds niet goed betaal steeds dubbel bij KPN!!

 

Admin: titel aangepast i.v.m. duidelijkheid

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 15 January 2020, 13:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7

Hoi @JNI, welkom terug. Dat klinkt vreemd inderdaad, ik kijk graag met je mee. Naar wat voor nummer bel je precies als het van jouw tegoed wordt afgeschreven in plaats van de bundel? Zou je dat kunnen toelichten? Als je jouw 06-nummer en het bijbehorende SIM-kaartnummer ook op je forumprofiel kunt invullen kan ik dat ook voor je bekijken.

Als een WiFi signaal niet sterk genoeg is en af en toe wegvalt kunnen sommige telefoontoestellen het signaal ondersteunen met het mobiele netwerk. Als dat het geval is kan het inderdaad gebeuren dat er MB's van jouw bundel af gaan. Als je de WiFi Assist (bij iPhone) of Slimme netwerkwissel (voor Android) uitzet in de instellingen zal dat niet meer kunnen gebeuren. 

Ik hoor graag van je.

Reputatie 7

Hoi @JNI, ik heb nog geen reactie van je gezien. Ik hoop dat dat betekent dat het al via een andere weg is gelukt. Als dat niet zo is weet je me te vinden.