Prepaid Cash Back promotie KPN Smart 300

• 9 december 2013
  • 5 reacties
  • 6579 keer bekeken

Een collega van mij heeft onlangs een KPN smart 300 prepaid telefoon gekocht in een KPN store. Bij de aankoop werd gewezen op de prepaid korting / cash back promotie aktie van 30 EUR bij aankoop van het toestel. Deze promotieperiode van de cashback loopt van 1 september 2012 tot en met 31 december 2013.

Helaas was op de website http://www.prepaidkorting.nl/algemene-voorwaarden het toestel / prepaid pakket KPN Smart 300 niet te vinden. Er was echter wel een link naar het oude model KPN Smart 200. Mijn collega heeft derhalve dit formulier gebruikt. Na het insturen van de originele streepjescode, een copie van de rekening en het teruggaveformulier ontving hij een e-mail:

Prepaid cash back actie KPN, Hi, Telfort.   Beste , We hebben je inzending ontvangen, maar hebben deze (nog) niet kunnen honoreren vanwege onderstaande reden: Geen juist toestel aangekocht Je kan de ontbrekende informatie (ingescand) sturen naar prepaidkorting@consumercare.info. Vermeld hierbij steeds je registratienummer.

Omdat het toestel KPN Smart 300 niet voorkomt in de lijst is mijn collega terug gegaan naar de KPN store om uitleg te vragen. Een medewerker daar vertelde dat de korting niet via KPN ging en hij er niets aan kon doen. Afgelopen zaterdag ben ik zelf naar een andere KPN store gegaan om navraag te doen wat er nu aan de hand is. Een medewerkster daar vertelde dat er waarschijnlijk een fout is gemaakt op de website omdat de KPN Smart 200 inmiddels is vervangen door de KPN Smart 300 en dit toestel dus op de website zou moet zijn. De medewerkster zei dat ze er helaas niets aan kon veranderen en dat de enige mogelijk was om contact op te nemen met KPN klantenservice. Dat heb ik geprobeerd, maar helaas wordt ik iedere keer doorverwezen naar telefonisch contact en is contact via mail niet mogelijk met de klantenservice.

Mijn vraag is dus concreet: Waar kan mijn collega een formulier downloaden of ophalen om in aanmerking te komen voor de prepaid korting - Cash Back promotie voor zijn aangekocht KPN Smart 300 (de vervanger van de KPN Smart 200).

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Als deze informatie verstrekt is door de winkel dan is dit wel foutieve informatie. De cash back actie die er loopt is voor de Smart 200, niet de Smart 300. Er is geen link waarmee het aangevraagd kan worden.

De Smart 200 is echter helemaal niet meer te koop (zie ook link van gsm info: http://www.gsminfo.nl/mobiele-telefoons/kpn/smart-200). De Smart 300 namelijk sinds enkele maanden al de vervanger van de Smart 200, dus heeft weinig zin om een aktie te promoten voor een toestel wat niet te koop is. In de KPN winkel wordt de Smart 300 als de opvolger aangeboden voor de Smart 200 met een cash back van 30 EUR. Het is niet echt charmant om klanten aan te zetten tot aankoop van een toestel als achteraf blijkt dat er helemaal geen sprake is van cash back.

Reputatie 7
Badge +3
Beste smart300,

Het is inderdaad niet leuk om te horen dat je krijgt te horen dat de cash-back promotie niet op het toestel van toepassing is die je gekozen hebt.

Om te zien hoe we dit voor je kunnen oplossen vraag ik je graag om mij via een privébericht enkele gegevens te sturen.

- Het mobiele nummer

- De winkel waar je het toestel hebt gekocht met eventueel de naam van de medewerker welke je

te woord heeft gestaan ten tijde van de aankoop.

- De datum van aankoop.

- Een nummer waarop we je kunnen bereiken.

Ik hoor graag van je.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Op 9 december heb ik alle gevraagde gegevens zoals verzocht via een privebericht aangeleverd.

Na anderhalve maand heb ik nog steeds niets vernomen (geen antwoord ontvangen) van KPN.

Het bericht heb ik voor de volledigheid hieronder opgenomen muv de persoonlijke gegegevens.

Re: Prepaid Cash Back promotie KPN Smart 300

Via prive mailbox KPN Forum

Beste Cornelis,

zoals beloofd de gevraagde gegevens:

- Het mobiele nummer dat bij de aankoop van het toestel hoorde: 06 10 12 59 31
   Let op dit nummer is momenteel niet in gebruik omdat er reeds een KPN prepaid SIM kaart in bezit was.

- De winkel waar je het toestel hebt gekocht met eventueel de naam van de medewerker welke je  te woord heeft gestaan ten tijde van de aankoop.
   KPN Beek, Weth. Sangersstr5aat 114, 6191 NA Beek
   Volgens de kassabon was de verkoper 90006341

- De datum van aankoop.
   zondag 03 november 2013 om 16:26 uur

- Een nummer waarop we je kunnen bereiken.
   verwijderd

- Toesteltype en nummer
    KPN Smart 300 black
    Serie- EMEI-nummer verwijderd

Zoals in mijn eerste bericht is de telefoon gekocht door een collega van mij.
De gegevens van mijn collega zijn: verwijderd
Inmiddels heb ik de telefoon van hem overgenomen.
Maar het is mijn collega die de aanvraag heeft ingediend.

Het is ook mijn collega die het onderstaande bericht heeft ontvangen na zijn aanvraag:

Van: "Prepaidkorting.nl" <no-reply@prepaidkorting.nl>
Datum: 2 december 2013 11:33:40 CET
Aan: verwijderd

Onderwerp: Prepaid cash back actie KPN, Hi, Telfort
Antwoord aan: no-reply@prepaidkorting.nl

Beste ,
We hebben je inzending ontvangen, maar hebben deze (nog) niet kunnen honoreren vanwege onderstaande reden:
Geen juist toestel aangekocht

Je kan de ontbrekende informatie (ingescand) sturen naar prepaidkorting@consumercare.info. Vermeld hierbij steeds je registratienummer, .
Let op, wanneer er om originele stukken wordt gevraagd kan dit enkel per post worden toegestuurd.

Per post inzenden kan naar:
Prepaid cashback actie
Antwoordnummer 1049
6200 VB Maastricht

Met vriendelijke groet,
KPN, Hi en Telfort
LET OP: deze e-mail is verstuurd van uit een ‘noreply’ adres. U kunt deze e-mail dus NIET beantwoorden. Heeft u vragen of opmerkingen over prepaidkorting, gebruik dan het contactformulier op de website.

Reputatie 7
Badge +3
Beste smart300,

Spijtig te lezen dat er nog geen contact vanuit KPN met je is opgenomen.

Ik ga er achteraan en zal je zo spoedig mogelijk berichten.

Met groet,

Cornelis

Reageer