Beantwoord

Prepaid databundel aangekocht naar wordt niet gebruikt

  • 17 May 2020
  • 4 reacties
  • 103 keer bekeken

Ik heb op de prepaid van mijn zoon op 14 mei een databundel gekocht van 100MB.
Daarna heeft hij volgens het tabblad ‘verbruik’. nog maar 19 kB verbruikt.
Nu klaagt hij dat hij geen internet heeft op zijn telefoon en bij het tabblad overzicht zie ik de bundel niet staan.

Waar gaat dit mis?

 

 

icon

Beste antwoord door Lisa 17 May 2020, 16:46

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op ons KPN Forum @Maaikeindetuin! Goed dat je je vraag hier stelt. Ik heb geen idee wat er mis gaat. Welke databundel heb je voor hem aangeschaft? 
Heb je zijn toestel al eens helemaal aan en uitgezet? Dit kan deze bug soms eens verhelpen. 
Ik kijk natuurlijk graag even met je mee. Kun je zijn 06-nummer invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan pak ik de gegevens er even bij. 

Reputatie 7
Badge +17

@Maaikeindetuin Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Mag ik er vanuit gaan dat alles is opgelost? Als je nog vragen hebt lezen we het graag. 

Het is uiteindelijk via de telefonische klantenservice redelijk opgelost.

We kregen het bedrag voor de databundel terug als beltegoed (zucht)

Was een gesprek van 20 minuten!!!! Na 10 minuten in de wacht te hebben gestaan. Maar ja, je kind wil buiten spelen en zat te wachten.

Daarna een nieuwe databundel aangeschaft en deze werd wel netjes geactiveerd. Er zit dus wel echt een bug in jullie systeem. De oude is nooit geactiveerd geweest.

Reputatie 7
Badge +17

@Maaikeindetuin Wat een bijzonder verhaal. Fijn dat het nu is opgelost door een andere bundel aan te zetten. Hou het even in de gaten en laat het vooral weten als we nog iets voor je kunnen betekenen. 
Mocht je in de toekomst nog eens een vraag hier willen stellen, dan is het handig om je profiel alvast in te vullen. Dit maakt het voor ons mogelijk meteen met je mee te kijken.

Reageer