Beantwoord

Prepaid en 4G

  • 3 April 2019
  • 16 reacties
  • 385 keer bekeken

Ik heb prepaid van KPN. Ik heb ergens gelezen dat dat geen 4G is. Ik wil in het buitenland probleemloos kunnen internetten. 4G ! Daartoe overweeg een databundel aan te schaffen. Is dat dan wel 4G. Zo niet wat zou ik dan moeten doen. Hartelijk dank voor de reactie.
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 9 April 2019, 17:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi, welkom hier.

Of je 4G hebt in het buitenland is afhankelijk van het netwerk daar. Waar zit je precies, welk land? Dan kan ik kijken welke bundel voor jou het beste is. 🙂

Ik hoor graag van je.
Dag Alex, Bedankt voor je vraag.
Ik ga naar Frankrijk. Ik heb nu prepaid, is dat hier in NL 4G?
Groet.
Reputatie 7
Badge +24
In Frankrijk moet dit geen probleem zijn, wel afhankelijk van je locatie natuurlijk. Op het hoogtepunt op de Alpen zal 4G logischerwijs niet mogelijk zijn. 😉

Verder moet dit lukken. Zie hier voor alle bundel die je kunt aanschaffen. Weet je zo voldoende?
Bedankt! Maar nog een vraag heb ik nu (met prepaid) 4G?
Hallo @HdJo ,
bovenin je smartphone kun je de status van je verbinding zien: 4G of iets anders.
Reputatie 7
Badge +24
Bedankt! Maar nog een vraag heb ik nu (met prepaid) 4G?

Ja hoor, wanneer dit beschikbaar is en je genoeg tegoed hebt of een bundel.

Hallo @HdJo ,
bovenin je smartphone kun je de status van je verbinding zien: 4G of iets anders.

👍🏼
Allemaal heel harteljk bedankt!
Allemaal heel harteljk bedankt!
Graag gedaan☺️
Reputatie 7
Badge +24
Allemaal heel harteljk bedankt!

Allemaal heel harteljk bedankt!Graag gedaan☺️


Wat een liefde allemaal. 😅. Graag gedaan uiteraard. Je weet ons te vinden mochten we nog iets voor je kunnen doen.
Hallo @Alex_P ,
wij beantwoorden aan de vraag #doeslief
Reputatie 7
Badge +24
#doeslief #poeslief #photoshopskills


Dag Alex, Bedankt voor je vraag.
Ik ga naar Frankrijk. Ik heb nu prepaid, is dat hier in NL 4G?
Groet.

@HdJo
In Nederland heb je met KPN prepaid op dit moment ten hoogste 2G en 3G (GSM en WCDMA).
Reputatie 7
Badge +24
Dag Alex, Bedankt voor je vraag. Ik ga naar Frankrijk. Ik heb nu prepaid, is dat hier in NL 4G? Groet.
@HdJo In Nederland heb je met KPN prepaid op dit moment ten hoogste 2G en 3G (GSM en WCDMA).


Je hebt inderdaad gelijk, even nagevraagd hier. Wel is de snelheid rond 14,4 Mbit/s, nog redelijk snel.
Bedankt voor alle reacties. Ik heb dus geen 4G. Is dat wel mogelijk bij een prepaid? Bv door een upgrade?
Hallo @HdJo ,
Ik hoorde pas in de KPN-winkel dat 4G nu ook voor prepaid beschikbaar is/wordt.
Het zou kunnen dat je daar een geschikte simkaart voor nodig hebt, in ieder geval wel een geschikt toestel, maar dat toestel heb je al begrijp ik.
Als je i.p.v. automatisch, handmatig een provider zoekt kom je dan niet KPN 4G tegen in de lijst met beschikbare providers?
Reputatie 7
Badge +24
Dat is ook afhankelijk van hoe oud je simkaart is (hanteer 4 a 5 jaar), ik ben er ook achter dat in de loop van 2019 alle klanten over worden gezet. Als je huidige SIM niet geschikt is heb je een nieuwe nodig die je hier aan kunt schaffen.