Beantwoord

Prepaid geblokkeerd

  • 28 May 2020
  • 4 reacties
  • 228 keer bekeken

Ik heb net prepaid beltegoed gekocht bij kpn via ideale ging goed, nummer blijft geblokkeerd, krijg ik het tegoed terug? 

icon

Beste antwoord door Misja20 29 May 2020, 10:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Is het geld ook echt van je rekening afgeschreven? Heb je gecontroleerd of het beltegoed wel is bij geschreven?

 

Als je je simkaart 6 maanden niet hebt opgewaardeerd en/of gebruikt, dan is de enige manier om je simkaart te deblokkeren via een opwaardeerkaartje die je in supermarkten of kpn winkels kan kopen.

Het is namelijk bekend dat als je nummer in de laatste fase (3 maanden zit) dat het niet word gedeblokkeerd als je online opwaardeerd.

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Justinvgenderen, welkom op het forum! Is je prepaid inmiddels weer gedeblokkeerd? Zo niet, vul je forumprofiel in en reageer hier als je dat gedaan hebt. Vermeld, bij ‘klantnummer mobiel’, zowel je 06-nummer als het simkaartnummer. Dan kunnen we dit hier verder nakijken.

Mijn excuus, alles is in orde gekomen, was een beetje ongeduldig.

Bedankt voor je berichten, nogmaals excuus

Reputatie 7

Dank voor de terugkoppeling, @Justinvgenderen Gelukkig loosalarm ;) We sluiten je hierbij je topic