Beantwoord

prepaid geblokkeerd nummer nog beschikbaar

  • 28 July 2019
  • 6 reacties
  • 346 keer bekeken

Het nummer is zonder waarschuwing geblokkeerd. Kan het weer worden geactiveerd ?
Bellen en gebeld worden lukt niet meer om "administratieve redenen"
icon

Beste antwoord door RBxx 28 July 2019, 11:39

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hallo @HennyWijn
Als je niet meer kan bellen én ook niet meer gebeld kan worden is het nummer vervallen.
Maar dan heb je het nummer al langer dan 9 maanden niet gebruikt en/of opgewaardeerd.
Dit is definitief en onherstelbaar, je bent dan het nummer en resterende tegoed kwijt.

Je prepaid-tegoed bij KPN Prepaid is onbeperkt geldig. Er is 1 voorwaarde: je moet je mobiele aansluiting 1 keer in de 6 maanden gebruiken (zelf bellen, sms’en, mobiel internetten of opwaarderen).

Waarom er geen waarschuwingen zijn geweest kan een KPN moderator wellicht nog verklaren.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @HennyWijn, Welkom op het forum. Wat @RBxx aangeeft is het meest waarschijnlijke. Waarom je geen sms hierover hebt gehad, is vreemd. Zou je jouw 06-nummer i.c.m. het simkaartnummer willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Dan kan ik zien wat er aan de hand is en wat je hier aan zou kunnen doen.
Ik ga toch maar over op een nieuw prepaid nummer.
Henny
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @HennyWijn, Vanwaar je keuze? Misschien lukt het nog om gebruik te maken van je oude nummer. Dit kan ik bekijken wanneer je jouw gegevens aanvult in je forumprofiel.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @HennyWijn, Vanwaar je keuze? Misschien lukt het nog om gebruik te maken van je oude nummer. Dit kan ik bekijken wanneer je jouw gegevens aanvult in je forumprofiel.
Reputatie 7
Badge +19
@HennyWijn, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

Reageer