Beantwoord

Prepaid, geen uitgaande gesprekken mogelijk

• 31 december 2017
  • 3 reacties
  • 95 keer bekeken

Ik heb een prepaid-SIM van KPN, er staat nog beltegoed op, maar ik kan niet meer bellen, ik kan wel worden gebeld. Steeds wanneer ik een nummer bel, wordt de verbinding na enkele seconden beeindigd. Ik heb de telefooninstellingen gecheckt en zelfs alles op fabrieksinstellingen teruggezet, geen verandering. Ik heb de SIM-kaart ook in een ander mobieltje geprobeerd, hetzelfde probleem. Het ligt dus aan de SIM-kaart. Weet iemand hoe dit kan worden opgelost?
icon

Beste antwoord door Justin_ 5 januari 2018, 14:36

Hoi Marius, welkom op het forum! Vervelend dat je dit probleem hebt. 😞 Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je na het plaatsen van dit topic, twee (korte) telefoongesprekken hebt gevoerd. Betekent dit dat jouw probleem inmiddels verholpen is? Je hebt niet meer gereageerd in dit topic, Marius. Ik zie dat er inmiddels nog een tweetal gesprekken hebben plaatsgevonden. Ik ga er daarom vanuit dat alles weer naar behoren werkt nu. 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Het telefoonnummer(s) dat je wilt bellen klopt wel? Dus beginnend met 06 of +316.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Marius, welkom op het forum! Vervelend dat je dit probleem hebt. 😞 Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je na het plaatsen van dit topic, twee (korte) telefoongesprekken hebt gevoerd. Betekent dit dat jouw probleem inmiddels verholpen is?
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Marius, welkom op het forum! Vervelend dat je dit probleem hebt. 😞 Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je na het plaatsen van dit topic, twee (korte) telefoongesprekken hebt gevoerd. Betekent dit dat jouw probleem inmiddels verholpen is? Je hebt niet meer gereageerd in dit topic, Marius. Ik zie dat er inmiddels nog een tweetal gesprekken hebben plaatsgevonden. Ik ga er daarom vanuit dat alles weer naar behoren werkt nu. 🙂

Reageer