Beantwoord

Prepaid gratis beltegoed

  • 24 August 2019
  • 8 reacties
  • 291 keer bekeken

We hebben voor onze dochter een gps tracking horloge gekocht en daar een prepaid simkaart in gedaan. Mijnkpn account gemaakt en weer gekoppeld met mijn kpn account. Via de app gratis beltegoed aanvragen gedaan en alle gegevens ingevuld maar nog steeds niet opgewaardeerd. Niks te zien op mijnkpn.
icon

Beste antwoord door RichardvdB 31 August 2019, 15:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Hallo @RichardvdB, het kan zijn dat het bonustegoed wel is opgewaardeerd, maar dat je het niet ziet. Als je belt naar *101# krijg je het 'normale' beltegoed te zien, door te bellen naar *107# zie je het extra tegoed. Als je dat laatste nummer belt, wat krijg je dan te zien? Staat het bonustegoed daar dan wel bij?
Dat is het probleem ik kan er niet mee bellen de simkaart zit in een gps horloge voor onze dochter en moet via mijnkpn kijken of er nog tegoed op staan
Haal ik de kaart eruit om via een mobiel te kijken moet ik verschillende handelingen doen om de gps en ontvangst signaal terug te krijgen
Reputatie 7
Dat maakt het bellen wat lastiger inderdaad. Als je het bewuste 06-nummer en SIM-kaartnummer op jouw forumprofiel invult kan ik kijken of het bonustegoed is bijgeschreven, dan hoef jij die handelingen niet te doen op het horloge.
Het extra tegoed is bijgeschreven want het gewone beltegoed staat op 0 en ze kan nog bellen.
Bedankt voor de aangeboden hulp
Reputatie 7
Helemaal goed, dat is ook een duidelijk signaal inderdaad 🙂 Als ik hierin toch nog iets voor je kan doen weet je me te vinden.
Wat onduidelijk ,net een prepaidkaart gekocht en 2.50 zie ik staan en daarna voor de 7,50 gegaan door te registreren en die zie ik nergens terug ook niet via *107#
Hierboven lees ik een zelfde soort geval en het antwoord dat je het niet kun zien dat het bijgeschreven staat ??
Hoe kan ik nu het werkelijke tegoed zien (totale) 2,50 +7,50 ??? Gr Jon
Volgens mij heeft kpn de prepaid app veranderd want nu zie ik alle tegoeden in de app