Beantwoord

Prepaid internet met dongel


Op 12 juni heb ik Prepaid Internet aangeschaft met dongel. Alles werkt perfect, maar ik kan nergens zien dat ik ook het extra tegoed heb ontvangen.

Als ik via de software op account druk en het tegoed opvraag zie ik alleen de €5,= tegoed, maar nergens het extra tegoed.

Volgens mijn e-mail heb ik mij correct aangemeld.

Wat doe ik verkeerd?

MVG Wouter

icon

Beste antwoord door Le-Yuan 27 juni 2012, 11:33

Beste Wouter,

Uit onderzoek blijkt dat uw registratie nog niet is verwerkt. Dat betekent dat uw extra prepaid tegoed nog niet is toegewezen. Ik heb hierbij uw prepaid tegoed alvast opgewaardeerd met € 10,00 zodat u er nu gebruik van kunt maken.

Met vriendelijke groet,

Le Yuan

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Beste Wouter,

U kunt uw tegoed opvragen met de Mobiel Internet Software. Daarnaast is het ook mogelijk om het online op te vragen.

Met vriendelijke groet,

Le Yuan

Dank u voor het antwoord, maar daar zit het probleem niet.

Ik kan inderdaad zien dat ik ca €5,= tegoed heb. Maar waar het mij om gaat is dat ik bij aanschaf van mijn prepaid dongel, en na registratie,  ook recht heb op extra tegoed van €10,=.

Het totaal tegoed zou dus ongeveer €15,= moeten zijn!

Dit extra tegoed kan ik nergens zien.

Reputatie 4
Badge +2
Beste WeHa,

Zou u mij uw telefoonnummer en simkaartnummer willen sturen via een privébericht? Dan zoek ik het voor u uit.

Met vriendelijke groet,

Le Yuan

Reputatie 4
Badge +2
Beste Wouter,

Uit onderzoek blijkt dat uw registratie nog niet is verwerkt. Dat betekent dat uw extra prepaid tegoed nog niet is toegewezen. Ik heb hierbij uw prepaid tegoed alvast opgewaardeerd met € 10,00 zodat u er nu gebruik van kunt maken.

Met vriendelijke groet,

Le Yuan

Best Le Yuan,

Ik heb het gezien, het tegoed staat er nu bij!

Bedankt voor de medewerking.

Mvg... Wouter

Hier precies het zelfde probleem.

Sinds 15-6-2012 nog niets bijgeschreven.

Kunt u mij ook helpen?

Met vriendelijke groet,

William

Reputatie 4
Badge +2


Beste William,

Zou u mij het kaartnummer van de SIM willen sturen in een privébericht? Dan zoek ik het voor u uit.

Met vriendelijke groet,

Jemy


Reputatie 4
Badge +2
Bedankt voor uw prive-bericht.

We hebben op de eerste SIM-kaart 5 euro extra tegoed gezet.

De tweede SIM-kaart zou al goed moeten zijn; 1GB + 50MB.

Vriendelijke groet,

Jemy.

Beste KPN Webcare Specialist(en),

Ook wij hebben ons extra tegoed van Euro 10,- nog niet bijgeschreven gekregen. Op 9 augustus j.l. hebben wij de registratie gedaan en bevestigd. Door KPN werd vermeld dat het extra tegoed binnen 2

werkdagen zou worden bijgeschreven, dit was echter niet het geval en na telefonisch contact opgenomen te hebben met de klantenservice bleek de "doorlooptijd" 10 dagen te zijn geworden.

Tot op heden hebben wij nog steeds geen tegoed mogen ontvangen, en werd ons na zojuist

wederom telefonisch contact opgenomen te hebben met de klantenservice gemeld dat de

"doorlooptijd" 4 weken (!!) is.

Daar wij de Dongel hebben aangeschaft om op ons vakantieadres te kunnen internetten (wij vertrekken volgende week !!) en wij na 2 keer bellen met de klantenservice geen stap verder komen, proberen wij

via deze weg tot een oplossing te komen. Dit kan ons inziens toch niet de bedoeling zijn : de klant lekker maken met 2 dagen een extra tegoed bijschrijven en na weken nog niks hebben !

MVG Dick & Barbara

Reputatie 5
Badge +6
Beste Dick en Barbara,

Zouden jullie het 06-nummer en postcode/huisnummer in een privé-bericht willen doorgeven? Ik kijk graag of ik jullie van meer informatie kan voorzien.

Met vriendelijke groet,

Menno

Inmiddels is ons extra tegoed nog steeds niet bijgeschreven. 1 KPN Webcare Specialist heeft

getracht ons probleem te verhelpen, dit is niet gelukt. Een andere KPN Webcare Specialist

neemt niet de moeite te reageren op een (prive)bericht aan hem met daarin onze hulpvraag.

Daarom hierbij nogmaals een poging :

Op 4 augustus j.l. hebben wij de door ons bestelde Dongel, welke wij hebben aangeschaft om

op ons vakantieadres te kunnen internetten, van KPN ontvangen. Het gaat hier over mobiel

internet prepaid ( http://www.kpn.com/mobiel/mobiel-internet-prepaid/Mobiel-Internet-Prepaid-met-Dongel.prod?ProductUUID=acoKAyUalcUAAAEvbLp0JC1d )

Op de sim-kaart staat standaard € 5 tegoed. Bij registratie ontvang je nog € 10 extra tegoed.

Op 9 augustus j.l. hebben wij de sim-kaart geactiveerd en stond er inderdaad € 5 tegoed op,

vervolgens hebben wij de registratie gedaan en bevestigd. Wij zouden daarna binnen 2 werkdagen

de beloofde € 10 extra tegoed ontvangen echter is dit, ondanks 2 maal bellen met de klantenservice

en een uitstaande hulpvraag op het forum, tot op heden nog niet op ons tegoed bijgeschreven (deze

staat nog steeds op € 5 / nu inmiddels € 4,99 tegoed).

Het zou bijzonder prettig zijn als het extra tegoed voor aanvang van onze vakantie, welke inmiddels

over 3 dagen !!! begint, bijgeschreven is.

Reputatie 5
Badge +6
Best Barbara en Dick,

Ik begrijp dat jullie nog niet het tegoed kunnen terugvinden. Zoals ik in eerdere correspondentie aangaf wordt het extra tegoed niet bij het reguliere bundeltegoed bijgeschreven maar wordt er een speciale bundel geactiveerd ter waarde van de 10 euro waarmee het verbruik wordt verrekend. Dit is in jullie geval op 10 augustus gebeurd. Omdat dit jullie niet duidelijk was heb ik de bundel per vandaag opnieuw geactiveerd. Dit tegoed zie je ook niet terug bij je reguliere beltegoed maar kan je via een andere code opvragen. Helaas lukte het niet om het tegoed op te vragen via de eerder door mij verstrekte codes. Zouden julie eens *108# willen invoeren? Hiermee kan je het extra tegoed van 10 euro dat wordt bijgeschreven moeten kunnen opvragen.

Groeten,

Menno

Hallo Menno,

Na het invoeren van *108# het volgende bericht : "U bent geen gebruiker van de 6 euro gratis beltegoed"

ook een (sms)bericht ontvangen in de KPN Software met de mededeling "Uw tegoed is met E0,00 opgewaardeerd..."

???

Reputatie 5
Badge +6
Hallo Barbara en Dick,

Het kan even duren voordat de bundel administratief is verwerkt omdat ik hem opnieuw heb geactiveerd. Hij staat wel op de aansluiting en het verbruik dat jullie zullen hebben wordt eerst met de extra tegoedbundel verrekend. Is deze op, dan wordt het reguliere tegoed aangesproken. 

Groeten,

Menno

Kopie van mijn geval, het  extra tegoed van €10,= wordt na registratie niet opgewaardeerd en is blijkbaar een loze belofte.  Ook op mijn vragen op  het forum wordt niet gereageerd.

Kan iemand mij vertellen waar ik mijn klacht hierover kan deponeren. 

Galuwi

Reageer