Beantwoord

Prepaid internet opwaarderen lukt niet?

  • 6 January 2020
  • 12 reacties
  • 232 keer bekeken

prepaid internet opwaarderen lukt niet?

Wat kan de reden zijn?

Hoe kan ik dit herstellen?

 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 8 January 2020, 22:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Wolly1956, welkom! Je probeert via iDeal op te waarderen op onze website? Wat gebeurt er als je dit probeert? Krijg je een bepaalde foutmelding? In welke browser probeer je het en heb je al eens een andere geprobeerd?

Bij Chrome krijg ik de melding: We hebben uw aanvraag niet kunnen verwerken. Probeer het later opnieuw. Ik heb het ook met Firefox geprobeerd, dit lukt ook niet. Bij Internet explorer werkt de web site niet

Reputatie 7
Badge +28

Er worden hier op het forum bijna dagelijks problemen gemeld met het opwaarderen van het prepaid-tegoed.  

De meest simpele oplossing is om een opwaardeerkaartje te kopen bij een supermarkt of tankstation. Dat werkt namelijk wel. 

Reputatie 7
Badge +30

Het klopt wat Noordzee zegt, er lijkt inderdaad iets niet in orde met online opwaarderen. Het advies om een opwaardeerkaart te halen, krijg je ook van mij. Omdat ik dit aan het uitzoeken ben, heb ik nog een vraag voor jou: wil je opwaarderen omdat je je aansluiting langer dan zes maanden niet gebruikt hebt? Of ‘gewoon’ omdat je tegoed op is? Zou je ook je 06-nummer in je profiel willen zetten? Dan kan ik jouw nummer ook als voorbeeld doorgeven. Excuses voor het ongemak! 

Het kan zijn dat de aansluiting al langer dan 6 maanden niet gebruikt is.

Het nummer is vermeld in het profiel.

Ik heb nog 2 sim kaarten in 2 mobieltjes en hier werkt het wel. Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +30

Jij ook bedankt! Zodra ik er iets van hoor, zal ik het hier nog even laten weten. Vooralsnog kan jij het beste een opwaardeerbon halen bij de supermarkt. 

Reputatie 6
Badge +6

Het kan zijn dat de aansluiting al langer dan 6 maanden niet gebruikt is.

Het nummer is vermeld in het profiel.

Ik heb nog 2 sim kaarten in 2 mobieltjes en hier werkt het wel. Alvast bedankt!


Als je het nummer echt wilt behouden, dan kan je beter voor deze keer, gewoon een opwaardeerkaartje in een supermarkt kopen.

Volgens mij zijn er namelijk wat problemen bij kpn, bij klanten die na 6 maanden alsnog willen opwaarderen, dat het dan online niet meer lukt, maar via een ouderwetse opwaardeerkaart lukt het dus wel.

Bij KPN Prepaid is het zo, als je 6 maanden niet gebruik hebt gemaakt van je simkaart, krijg je nog maximaal 3 maanden extra om alsnog op te waarderen, aangezien je al aangeeft dat het langer dan 6 maanden geleden is, beter geen risico nemen dat je nummer verloopt, tegen de volgende keer dat je moet opwaarderen, kan het waarschijnlijk gewoon weer online.

 

Het betreft hier een SIM kaart in een iPad.

Hier kan ik ,denk ik, niet bellen of sms’en.

Moet ik dit kaartje dan in een telefoon stoppen om op te kunnen waarderen met een kaartje?

Reputatie 7
Badge +30

Ik zou 'm dan inderdaad even in een telefoon doen om zo gebruik te kunnen maken van een opwaardeerkaart!

Marcia, Kun jij controleren of het nummer ,dat ik in mijn profiel gezet heb, nog actief is??

Alvast bedankt 

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Wolly1956, had ik misschien meteen even moeten doen. Ik zie dat het nummer op 1 januari 2019, dus vorig jaar, als opgeheven is. Deze gaat het dus sowieso niet meer doen :-(.

Dank je