Beantwoord

Prepaid Internetbundel en beltegoed ineens weg, hoe kan dit?

  • 13 May 2022
  • 5 reacties
  • 102 keer bekeken

Geachte mevrouw, meneer,

Op 12 mei was ik mijn e-mail aan het lezen, toen de verbinding wegviel. Ik had een Internetbundel van 1Gb gekocht om te gebruiken in Hongarije. Op een plek waar ik WIFI ontving controleerde ik via de KPN app wat de status was van mijn tegoed. Het bleek dat het 0,0 was, terwijl ik kort daarvoor nog zag dat het zo’n 300 Mb was. Ook bleek dat mijn beltegoed op 0,0 stond, terwijl ik een tegoed had van ruim € 20,-. Ik had helemaal niet gebeld, dus is mij niet duidelijk hoe het beltegoed dan kan verdwijnen. Ik zou graag opheldering ontvangen hoe dat kan in de hoop dat mijn nieuwe aangekochte internetbundel niet weer verdwenen is. Ook stel ik het prijs om mijn beltegoed terug te krijgen.

Met vriendelijke groet, Tointje

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 17 May 2022, 18:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Tointje Welkom op het forum. 

Wat vervelend om te lezen dat je beltegoed ineens weg is. Ik controleer graag voor je of ik kan achterhalen waar dit aan opgegaan is. 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen met in ieder geval je mobiele telefoonnummer? En hier een seintje willen geven als dit is gelukt? :)

 

Dank voor uw reactie, Telefoonnummer is ingevuld.

Reputatie 7
Badge +15

@Tointje Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Ik heb de gegevens er bij gepakt en ik zie dat er 11-05 bijna 604 MB is verbruikt, dit is ook het moment dat het beltegoed is opgegaan. 

Er is op deze datum (rond 16:00) dus een totaal van 604 MB verbruikt, ik vermoed dat hierdoor zowel de bundel als het beltegoed opgebruikt is. 

Dank voor uw research.

Intussen heb ik een aantal keren opnieuw moeten opstarten omdat er een Windows update moest worden geïnstalleerd. Het heeft er veel van weg dat deze automatische update is binnengehaald zonder dat ik dat wist. Niet handig. Dat dan de Internetbundel opraakt lijkt me niet onlogisch, maar dat het beltegoed verdwijnt begrijp ik niet.

Reputatie 7
Badge +15

@Tointje Dan lijkt het er inderdaad op dat dit voor het verbruik heeft gezorgd. 

Op het moment dat de bundel opgebruikt is dan zal het beltegoed worden aangesproken, dit zal ook de reden zijn dan het beltegoed opgebruikt is.Â