Beantwoord

Prepaid internetsnelheid blijft traag na activeren snellere internetbundel

  • 17 February 2020
  • 2 reacties
  • 117 keer bekeken

Goedenavond,

Ik heb een prepaid onbeperkt online bundel, maar ik kwam er achter dat het internet wel erg langzaam was en zag dat de bundel van 1 gb sneller internet had dus dacht koop die aan via de app. Nu heb ik dit gedaan maar mijn internet is nog net zo traag hoe is dit mogelijk. Moet ik dan nog iets aanpassen?

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 20 February 2020, 17:08

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi en welkom op het forum! :slight_smile:  Ik heb de titel van dit topic aangepast voor de vindbaarheid. Het is helaas niet mogelijk om een andere bundel bovenop je huidige bundel te activeren. Zodra de onbeperkt bundel afgelopen is kun je andere bundels activeren en zal je huidige (snellere) bundel ingaan. Ik kan hem niet eerder stopzetten, maar wil je je forumprofiel aanvullen met het 06-nummer waar het om gaat en het SIM-kaartnummer? Je kunt het SIM-kaartnummer in het veld ‘Persoonlijke opmerkingen’ zetten en het 06-nummer bij ‘Klantnummer (mobiel)’. Dan zijn deze gegevens alleen voor jou en de moderators hier op het forum inzichtelijk. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kan ik zien wat ik voor je kan doen hierin. :smile:

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.

Reageer