Beantwoord

Prepaid is tijdlang niet gebruikt

  • 15 December 2020
  • 3 reacties
  • 71 keer bekeken

Goedendag, ik heb eenzelfde vraag voor de prepaid telefoon gebruikt in een onderwijsinstelling. Deze is een tijdlang niet gebruikt. Het telefoontje geeft als melding “SIM card registration failed”. Er zou nog substantieel tegoed op staan. Kunt u zien hoeveel dat tegoed is? En hoe het weer kan worden ingezet?

telefoonnummer 06-*** SIMkaartnummer ***

vriendelijke groet,

volunteer

 

Admin: gegevens verborgen en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Bart_ 21 December 2020, 21:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Goedendag, ik heb eenzelfde vraag voor de prepaid telefoon gebruikt in een onderwijsinstelling. Deze is een tijdlang niet gebruikt. Het telefoontje geeft als melding “SIM card registration failed”. Er zou nog substantieel tegoed op staan. Kunt u zien hoeveel dat tegoed is? En hoe het weer kan worden ingezet?

telefoonnummer 06-*** SIMkaartnummer ***

vriendelijke groet,

volunteer


Die melding belooft niet veel goeds, kan je het nummer nog wel bellen? Als dat niet werkt namelijk, is de simkaart definitief geblokkeerd, en ben je het daarbij horende nummer en beltegoed kwijt.

Daar valt voor de rest ook niks meer aan te doen.

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @volunteer Dat klinkt inderdaad niet fijn. Beltegoed is principe onbeperkt houdbaar, maar het is wel zaak om je minimaal 1 keer per half jaar een actieve verbinding tot stand te brengen (kort iemand bellen, die ook daadwerkelijk opneemt is al voldoende). Als je dit niet doet komt je aansluiting op een gegeven moment te vervallen. Natuurlijk krijg je daar van te voren wel een serie sms'jes over. Hoe lang is dit nummer niet gebruikt?

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @volunteer Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Als je nog verdere hulp of uitleg nodig hebt lezen we het graag.