Beantwoord

Prepaid kaart activeren in Frankrijk

  • 26 July 2021
  • 6 reacties
  • 111 keer bekeken

Het lukt niet om de prepaid kaart te activeren. Wij zitten nu in Frankrijk. Kan iemand ons helpen??

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 26 July 2021, 13:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Dat gaat in Frankrijk inderdaad niet zelf lukken. Dat kan je alleen zelf doen via het KPN netwerk.
Een moderator kan het volgens mij wel (tegenwoordig).

Vul daarvoor in je forumprofiel (!) de volgende gegevens even in:
Je naam, adres.
In het vak Persoonlijke opmerkingen het betreffende 06 nummer én het simkaartnummer.

Waarom heb je de kaart niet in Nederland ‘alvast’ geactiveerd?

*admin edit:  tekst was wit :-)

Reputatie 7

Hoi @Avdh1972, dat zou in de EU ook moeten kunnen inderdaad. Wat gebeurt er precies als je de simkaart probeert te activeren? Als je dat kunt vertellen en je forumprofiel kunt voorzien van het bewuste 06-nummer en het volledige simkaartnummer (bij "Persoonlijke opmerkingen”) kunnen we met je meekijken. 

Het is ook mogelijk om ons met (een andere) mobiele telefoon uit Frankrijk te bellen, dat kan je doen via het nummer +31612001200. Vanuit de hele EU zijn we op dat nummer te bereiken, dat is de snelste weg om iemand met je mee te laten kijken hiernaar.

Ik heb mijn profiel gevuld met de gevraagde gegevens. Is het mogelijk dat de kaart nu geactiveerd gaat worden??

alvast bedankt voor de medewerking.

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb 'm voor je geactiveerd @Avdh1972! Mocht hij het niet direct doen, dan kan je je toestel even helemaal uitzetten en daarna weer opstarten. De simkaart gaat zich dan opnieuw aanmelden op het netwerk :slight_smile:

Het werkt!! Heel erg bedankt !!

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan. Veel plezier in Frankrijk!