Beantwoord

Prepaid kaart zonder bundel

• 29 november 2018
  • 5 reacties
  • 116 keer bekeken

Mijn telefoon krijgt een telefoon met een prepaidkaart zonder internetbundel.
Kan ik later alsnog een internetbundel toevoegen aan haar prepaidkaart zonder dat ze een nieuw telefoonnummer nodig heeft?
icon

Beste antwoord door Dreekuh-53 29 november 2018, 10:46

Natuurlijk kan dat, je kunt bij voldoende beltegoed op mijn KPN (app) een internetbundel kopen. De verschillende bundels zijn daar ook op vermeld als keuzemogelijkheid.

Hier lees je hoe het werkt.

Edit
Bij geen bundels geldt ingestelde tarieven. (Buitenland is bekend mag ik aannemen. πŸ˜€)
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Goedemorgen @Raymond1980. Welkom op het forum! Ik zie dat @Dreekuh-53 en @PeterG jouw vragen al hebben beantwoord. Ik ga er vanuit dat al jouw vragen zijn beantwoord. Als we nog iets voor je kan betekenen, stuur ons dan vooral een berichtje!
Reputatie 7
Zolang de telefoon maar steeds binnen 180 dagen na het laatste gebruik wordt gebruikt om te bellen (met verbinding), sms-en of internetgebruik dan blijft het beltegoed geldig. Tot het op is natuurlijk, dan wel weer opwaarderen.
Er is ook tegoed nodig voor het aanzetten van de bundels.
Reputatie 7
https://www.kpn.com/prepaid/bundels.htm

Ook even doornemenπŸ™‚
Periode staat vermeld.

Edit
Een tip, met my datamanager kan ook prepaid ingesteld worden als monitor. Werkt heel prettig, aantal dagen, welke apps gebruik. EN waarschuwing.
Bedankt voor je reactie. Een laatste vraag, is je belbundel nog gekoppeld aan een bepaalde duur van opmaken?
Reputatie 7
Natuurlijk kan dat, je kunt bij voldoende beltegoed op mijn KPN (app) een internetbundel kopen. De verschillende bundels zijn daar ook op vermeld als keuzemogelijkheid.

Hier lees je hoe het werkt.

Edit
Bij geen bundels geldt ingestelde tarieven. (Buitenland is bekend mag ik aannemen. πŸ˜€)

Reageer