Beantwoord

Prepaid, kan niet bellen en sms'en

  • 28 June 2022
  • 7 reacties
  • 124 keer bekeken

Mijn kpn prepaid kaart kan niet meer uitbellen dan krijg ik een een gesprek toon. Sms wordt ook niet meer verstuurd behalve naar 1266 bijvoorbeeld. Heb de simkaart ook al in een andere telefoon geprobeerd maar dat hielp niet.

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 28 June 2022, 19:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Nicolien17 Welkom op het forum. 

Wat irritant dat het niet meer lukt om te bellen! Weet je of het nog wel lukt om gebeld te worden? 

Ook controleer ik graag of ik iets kan vinden wat hier voor zorgt.

Zou je daarom je forumprofiel willen invullen en een seintje willen geven als dit is gedaan? 

Ik heb het profiel ingevuld 

Reputatie 7
Badge +15

@Nicolien17 Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Is het mobiele nummer waar het om gaat ingevuld in je profiel? 

Dat nummer is namelijk al bijna een jaar niet meer actief, omdat het langer dan 9 maanden niet gebruikt is. Hier is in augustus 2021 een sms over gestuurd.

@Nicolien17 Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Is het mobiele nummer waar het om gaat ingevuld in je profiel? 

Dat nummer is namelijk al bijna een jaar niet meer actief, omdat het langer dan 9 maanden niet gebruikt is. Hier is in augustus 2021 een sms over gestuurd.

Hi Rutger,

Ik heb een fout gemaakt dat was het oude nummer die idd verlopen was. Ik heb nu het goede nummer in het profiel gezet.

Reputatie 7
Badge +15

@Nicolien17 Ah, dat verklaart het inderdaad! 

Ik heb het nieuwe nummer ook gecontroleerd en zie dat daar alle instellingen staan zoals ze zouden moeten staan! 

Heb je al wel eens kunnen bellen of sms'en met dit nummer? En lukt het wel om gebeld te worden? 

@Nicolien17 Ah, dat verklaart het inderdaad! 

Ik heb het nieuwe nummer ook gecontroleerd en zie dat daar alle instellingen staan zoals ze zouden moeten staan! 

Heb je al wel eens kunnen bellen of sms'en met dit nummer? En lukt het wel om gebeld te worden? 

Uit bellen heeft volgensmij nog niet gewerkt gebeld worden gaat wel goed.

Reputatie 7
Badge +15

@Nicolien17 Helder! 

Ik durf op dit moment niet te zeggen waar het aan kan liggen. Ik heb de situatie voorgelegd aan mijn collega's. 

Zodra ik terugkoppeling heb zal ik het hier zo snel mogelijk laten weten!Â