Beantwoord

Prepaid koppelen aan KPN ID

• 1 oktober 2018
  • 4 reacties
  • 190 keer bekeken

Goedemorgen,

Voor mijn zoon van 10 ben ik me aan het oriënteren voor de aanschaf van een mobiel abonnement. Mij lijkt het makkelijkst een prepaid kaartje omdat ik sim-only relatief duur vind en omdat je daar aan vast zit. Kunnen we een KPN prepaid koppelen aan onze family account? M.a.w. woorden kunnen we dan ook MB's delen of is dit alleen mogelijk met een abonnement?

Groeten,

Michiel.
icon

Beste antwoord door Marina_ 3 oktober 2018, 19:54

Hoi Michiel, Wat leuk dat je erover denkt om ook het nummer voor je zoon bij KPN onder te brengen. Wanneer je voor een nummer kiest met KPN prepaid kom je niet in aanmerking voor de KPN Compleet voordelen. Misschien is het budget abonnement van €8,50 nog een optie? Het is mogelijk om MB's te delen met een budgetabonnement. Voor meer informatie hierover, zie deze link. Met dit abonnement heb je geen internet, maar je kunt wel mb's delen naar het betreffende nummer. Als je er nog vragen over hebt, stel ze ons gerust 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
MB's delen (overhevelen) is inderdaad alleen mogelijk tussen abonnementen.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Michiel, Wat leuk dat je erover denkt om ook het nummer voor je zoon bij KPN onder te brengen. Wanneer je voor een nummer kiest met KPN prepaid kom je niet in aanmerking voor de KPN Compleet voordelen. Misschien is het budget abonnement van €8,50 nog een optie? Het is mogelijk om MB's te delen met een budgetabonnement. Voor meer informatie hierover, zie deze link. Met dit abonnement heb je geen internet, maar je kunt wel mb's delen naar het betreffende nummer. Als je er nog vragen over hebt, stel ze ons gerust 🙂
[quote=Marina_]Hoi Michiel, ......quote]

Bedankt voor je reactie Marina, ik ga ermee aan de slag!

Groeten,

Michiel.
Reputatie 7
Badge +19
Is goed Michiel! Als je er nog vragen over hebt of je hebt hulp nodig, geef je dan een gil? 🙂

Reageer