Prepaid met 31 dagen onberkt data niet te gebruiken (0.128MB/s) ??

  • 16 March 2021
  • 7 reacties
  • 98 keer bekeken

De data welke dan onbeperkt is is niet te gebruiken.

Misschien voor 10jaar terug was dit nog goed.

Erg misleidende bundel waardoor ik nu een kat in de zak gekocht heb.:rage:

KPN kunnen we hier nog iets aan doen dit is natuurlijk wel heel erg slecht dat jullie dit nog verkopen.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Het staat er toch bij dat het die snelheid is wat je erbij krijgt, ik zie het probleem niet….

Ik ben het er overigens wel mee eens dat die snelheid best verdubbeld kan word, maar dat is weer een andere discussie.

Misleid ben je niet,want er staat duidelijk bij wat de snelheid is bij die bundel.

Daarnaast is het een Prepaid bundel,je zit nergens aan vast, gewoon voor een andere bundel kiezen voortaan en je bent er vanaf.

Klopt staat er met kleine letters op.Maar of er nu op staat 500kb/s of 128kb/s.

Dan weet je precies hoe snel het is maar zegt mij niets.

Zet het er op in gewoon Jip en Janneke taal zodat je weet wat het kan.

Dus vindt ik het misleidend.

Maar misschien kun jij heel snel rekenen en weet jij precies hoeveel KB /s er nodig is om te internetten.

 

Bij T-Mobile is het vergelijkbare product een apart tarief voor kinderen, wat je eerst moet activeren.

Maar als je naar het niveau van Jip en Janneke wilt:  Die figuren komen uit de jaren ‘60, toen hadden ze geen mobiele telefoon. Dus weg met dat ding en geen dingen kopen die je niet begrijpt. Of eerst aan je ouders vragen of het mag.

Ooit was 128 kbps snel, tegenwoordig is het voldoende voor Twitter en Whatsapp zolang je niet met filmpjes of grote foto’s werkt … of voor internet met heeeeeel veeeeeel geduld.

Sorry 

Maar ik en veel andere Nederlanders weten denk ik niet hoe snel 128kb /s is.

Dit was de kern van het verhaal.

Dus als ik internet pagina open hoe lang duurt het voordat hij zichtbaar is met een snelheid van 128kb/s.??

Is dit 5sec of 30sec of 1min zeg het maar.

Wat ik wel weet dat het openen van sommige pagina’s meer dan 5min duurt.

Maar goed uitzondering zijn er altijd die dit wel weten.

En Jip en Janneke Taal is een gezegde heeft niets met leeftijd te maken maar met algemene kennis.

 

 

https://www.consumentenbond.nl/mobiel-abonnement/kpn-onbeperkt-online

 

Sorry 

Maar ik en veel andere Nederlanders weten denk ik niet hoe snel 128kb /s is.

Dit was de kern van het verhaal.

Dus als ik internet pagina open hoe lang duurt het voordat hij zichtbaar is met een snelheid van 128kb/s.??

Is dit 5sec of 30sec of 1min zeg het maar.

Wat ik wel weet dat het openen van sommige pagina’s meer dan 5min duurt.

Maar goed uitzondering zijn er altijd die dit wel weten.

En Jip en Janneke Taal is een gezegde heeft niets met leeftijd te maken maar met algemene kennis.

Het was mij allemaal wel duidelijk, maar in de tegenwoordige wereld wemelt het van producten en diensten die naderhand tegen kunnen vallen. Maar als je eerst gedegen onderzoek doet voor je iets koopt, is de kans dat het als een kat in de zak voelt kleiner.

Er is gewoon een onderzoeksplicht voor consumenten. Je kan voor datavolume ook wel hetzelfde verhaal ophangen. Dat je binnen 1 uur door je bundel van 1GB heen bent en dan melden dat je niet weet hoeveel MB een website of videostream is.

Er is ook wel iemand op dit forum die vindt dat deze bundel maar uit de schappen moet, hoofdzakelijk dus om dit soort berichten als die van jouw te voorkomen.

Op zich heb je misschien wel een punt, KPN kan het ook minder reclame-achtig brengen, zoals b.v. het ‘Altijd Online’ betitelen i.p.v. ‘Onbeperkt Online bundel’ en in beschrijving alleen volstaan met ‘mobiel internet (128 kb/s)’