Beantwoord

Prepaid met korting

  • 13 August 2019
  • 2 reacties
  • 115 keer bekeken

We hebben al KPN Compleet, maar nu krijgt onze dochter ook een mobiel. Wat is voor haar de beste en voordeligste optie? Nog een mobiel abonnement toevoegen, of kunnen we ook voordeling KPN prepaid kaarten krijgen?
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 14 August 2019, 15:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Hallo @f.m.holwerda, welkom op het forum! Leuk dat je voor je dochter naar een mobiel kijkt. Wat het beste is, is een goede vraag. Dat hangt ook van haar wensen en gebruik af, als ze bijvoorbeeld sporadisch belt en voor internet met name WiFi gebruikt, is prepaid een prima optie. Daarbij zijn ook databundels mogelijk. Het (bel)tegoed voor prepaid zal er zelf opgezet moeten worden. Of jij dat voor haar doet of dat ze dat zelf zal doen weet ik niet, maar het kan iets zijn waar je rekening mee wilt houden.
Bij een abonnement (met toestel of Sim Only) betaal je maandelijks een vast bedrag voor een abonnement met een van te voren vastgestelde hoeveelheid data en belminuten.
Wat je precies doet kunnen jullie samen het beste beslissen natuurlijk, hopelijk helpen de linkjes en de uitleg om de keuze te maken 🙂
Reputatie 1
@f.m.holwerda
KPN prepaid lijkt mij voor kinderen geen geschikte optie.
Zonder internetbundel en 'Mobiele gegevens' aan snoept KPN in no-time het beltegoed op à € 0.15 per Mb.
Als een bundel dus op z'n einde loopt moet je dit heel goed monitoren, want als je niet heel goed oplet gaat het internetgebruik gewoon verder op kosten van het beltegoed.
Ik denk dat de meeste kinderen dit niet goed in de gaten zullen houden. Ook voor volwassenen is dit een linke valkuil.