Prepaid Micro simkaart aangevraagd

• 28 augustus 2014
  • 3 reacties
  • 1398 keer bekeken

Hallo,

Ik heb een prepaid simkaart die ik nu moet vervangen naar een micro simkaart ivm aanschaf nieuw toestel.

Op de site heb ik al een aavraag gedaan tot een vervangende prepaid micro simkaart met nummer en tegoed behoud.

Echter is dit al 1,5 week geleden, de aanvraag was verstuurd maar geen bevestigingsmail of iets dergelijks.

Ik vraag me af of dit dan ook goed is gegaan.

Graag zou ik willen weten hoe ik er achter kan komen of dit is goed gegaan en hoe lang zo'n aanvraag normaliter duurt.

Bij voorbaat dank.

Mvgr.

Willem 

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Hallo Willem,

Staat er wel meer dan €9,15 op de prepaid kaart? Of is er een opwaardeerkaart gebruikt?

http://www.kpn.com/prive/mobiel/prepaid/service/hulp-bij-gebruik-toestel/vervangende-sim-kaart-aanvragen/formulier.htm

Reputatie 3
Badge +1
Hallo Willem, 

De actuele doorlooptijd voor het aanvragen van een vervangende Prepaid simkaart is momenteel 12 werkdagen. Daarnaast is het, zoals Jeroen terecht opmerkt, van belang dat er voldoende tegoed aanwezig is. 

Met vriendelijke groet, 

Heine

Hallo Jeroen en Heine,

Bedankt voor jullie reactie. Ik had ervoor gezorgd dat voldoende tegoed op stond. Ok 12 werkdagen, daar kan ok wat mee. In de HI winkel hadden ze het namelijk over 5 werkdagen. Ik wacht het af.

Bedankt.

Gr.
Willem

Reageer