Vraag

Prepaid mobiel: Kan geen verbinding maken met netwerk

  • 7 September 2019
  • 2 reacties
  • 408 keer bekeken

Van de week naar de KPN store geweest voor een nieuwe SIM kaart, de oude was waarschijnlijk dermate versleten dat ie geen verbinding meer wilde maken.

Nieuwe kaart er in, en het werkte prima.
Dag er na, krijg ik telefoon van Madelief, meerdere keren, die een beetje verbaasd reageert als ze niet haar man, maar mij aan de lijn krijgt. Diezelfde dag, krijg ik nog meerdere malen telefoon van Madelief.

Enige tijd later, telefoon van de man van Madelief. Blijkt dat de beste man eventjes na mij in dezelfde store van KPN in Maastricht is geweest, ook vanwege iets aan zijn toestel of SIM kaart, en sindsdien krijgt niemand hem meer te pakken, maar krijgen ze mij aan de lijn als ze zijn nummer bellen.

Meneer laat weten terug te gaan naar de KPN store om het probleem op te lossen. Ik heb niks meer van Madelief of haar man gehoord, dus ik ga er van uit dat het probleem bij hun verdwenen is.

Vandaag, SMS van KPN met de melding dat ze mijn beltegoed gewijzigd hebben, en (ik weet niet of het direct hierna, of later pas gebeurd is) kan ik geen verbinding meer maken met geen enkel netwerk. Ik heb het ondertussen al binnenshuis en buitenshuis geprobeerd, op meerdere plaatsen, meerdere kilometers van elkaar verwijderd, maar steeds zelfde resultaat: EMERGENCY CALLS ONLY, oftewel, alleen noodoproepen.

Ik heb aan de instellingen niks veranderd, en de SIM kaart is nieuw van deze week. Het toestel is een paar weken oud, en maakt wel probleemloos verbinding op het WiFi netwerk thuis, en op andere locaties.

Wat is er aan de hand?

PS. Ik zou graag contact willen opnemen met de helpdesk op Facebook, maar daar ben ik al enkele jaren geblokkeerd, omdat ik na maandenlange ellende mijn gal gespuwd heb, waar de mensen bij KPN niet van gediend waren blijkbaar. In plaats van toen adequaat te helpen, was blokkeren van de ontevreden klant veel gemakkelijker. Ik hoop dat de blokkering nu eindelijk verdwijnen kan, en dat ik in ieder geval hier geholpen wordt zodat ik mijn telefoon weer gewoon kan gebruiken. Ik zei het toen, ik zeg het nu weer: het is altijd wàt, met KPN...!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Breadfan83, welkom! Dat is vreemd! Het lijkt er zeker op dat er iets niet goed gegaan is en ik help je er graag verder bij. Loop je op dit moment nog steeds tegen dit probleem aan of heb je inmiddels op een andere manier contact met ons gehad? Wil je je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer en even laten weten dat je dat gedaan hebt? Dan ga ik voor je aan de slag.
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, dus ik hoop dat het nu in orde is. Mocht ik toch nog iets voor je kunnen doen, weet je ons te vinden!