Beantwoord

prepaid mobiel opwaarderen pincode niet meer geaccepteerd

  • 13 February 2020
  • 2 reacties
  • 204 keer bekeken

Ik kan mijn beltegoed niet meer opwaarderen via 1244. De pincode wordt niet meer gezien als oke, terwijl die wel goed is. Wat moet ik doen om wel mobiel te kunnen opwaarderen? groet Nanneke

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 16 February 2020, 10:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @NannekeJ ,

Als ik je bericht lees, lijkt het te gaan om de pincode waarmee je kan opwaarderen. Klopt dat? Of gaat het om je pincode van de simkaart?

In ieder geval, als het gaat om de pincode om op te waarderen, dan kan je die snel terugvinden. De pincode wordt namelijk als laatste in het betaalkenmerk getoond bij je bankafschrijving. Wanneer je pincode bijvoorbeeld 1234 is, zal het er zo uit zien: Code: 1234.

Verder staat hij ook bij de € 0,01 die je moest pinnen om de code aan te maken.

 

Wil je de pincode wijzigen? Ik vond ergens een oude instructie: 

Het zou moeten kunnen door te bellen met 1244, daarna optie #8 voor mobiel opwaarderen en vervolgens zou er een optie zijn van 'Het wijzigen van de eenmalige code'. Via deze optie kan het aangepast worden.

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Nanneke, welkom op het forum! De pincode wijzigt niet uit zichzelf, dus ik vermoed dat je hem toch verkeerd hebt ingetoetst. Met de tips die Noordzee al geeft kun je achterhalen wat je pincode is. Is dat ook gelukt?