Prepaid naar prepaid nummerbehoud

  • 28 March 2020
  • 3 reacties
  • 48 keer bekeken

Voor mij hetzelfde verhaal. Zeer ondeskundige medewerkers. Stellen dat de website verkeerde informatie geeft en dat omzetten van prepaid T-Mobile maat prepaid KPN niet mogelijk is.

Mijn nieuwe simkaart is reeds geactiveerd.

Graag een oplossing.

*admin: Eigen topic voor je aangemaakt

Lisa 3 jaar geleden

@Geridudo Bedankt voor je gegevens. Ik heb de nummerportering voor je in het systeem gezet. Het duurt gemiddeld twee weken voordat het nummer over is naar ons. 
Als het nummer over twee weken nóg niet over is naar ons, dan mag je wel weer even aan de bel trekken. :blush:

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@Geridudo Welkom op ons Forum! Het verbaast me dat mijn collega's dit hebben gezegd, want het is gewoon mogelijk hoor. 

Ik kan dit voor je in orde maken. Zou je het 06-nummer van KPN en T-mobile in je profiel willen zetten. Ik heb ook het klantnummer nodig van T-mobile. Hiermee laten wij aan T-mobile zien dat jij de eigenaar bent van het nummer/simkaart en dat je hem wilt verhuizen. 
Je kunt het klantnummer vragen aan een T-mobile medewerker of in een T-mobile app? Al weet ik dit niet zeker.

Geef naar een seintje als je het profiel het ingevuld. :smile: ​​​​​

Ik heb mijn profiel zojuist aangevuld.

Groetjes van geridudo

Reputatie 7
Badge +17

@Geridudo Bedankt voor je gegevens. Ik heb de nummerportering voor je in het systeem gezet. Het duurt gemiddeld twee weken voordat het nummer over is naar ons. 
Als het nummer over twee weken nóg niet over is naar ons, dan mag je wel weer even aan de bel trekken. :blush:

Reageer