Vraag

Prepaid niet aangekomen

  • 8 January 2021
  • 4 reacties
  • 42 keer bekeken

Hallo,

Ik heb een prepaid kaartje besteld via jullie website. Dit is gebeurd op 02-01-2021 met bestelnummer ***.

Op maandag 04-01-2021 heb ik bevestiging per mail gekregen van jullie dat mijn kaartje per briefpost naar mij is gestuurd. Maar ik heb tot op heden nog altijd niets ontvangen.

Ik heb al telefonisch contact gehad met de klantenservice en ze kunnen mij niet helpen. Ze zeggen dat ik het maar in de winkel moet gaan halen en dat het LATER wel opgewaardeerd zal worden. Maar dat is voor mij niet de oplossing. 

Ik ben tot nu toe altijd tevreden geweest over jullie en beveel jullie bij iedereen aan, maar dit vind ik echt niet oke. 

Wie kan mij helpen en kan dit voor me oplossen?

Mvg Annie

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi @AnnieAcaiTje, welkom hier. 

Ik zie dat je ordernummer uit de post is verwijderd in verband met de privacy, echter is dit niet goed opgeslagen bij ons. Ontzettend sorry, mag ik vriendelijk vragen om dit nogmaals te plaatsen hier? Dan ga ik voor je bezig! 

Dag @Alex_P,

Hierbij mijn bestellingsnummer:

21010290126016

Mvg Annie

Reputatie 7
Badge +24

Top, dankjewel. Ik heb de juiste afdeling aangesproken en wacht een antwoord af. Ik kom hierop terug zodra ik iets hoor.

Oke dankjewel, ik wacht het af!