Beantwoord

Prepaid nieuw aangeschaft: kaart blijkt vervallen.

  • 6 mei 2019
  • 1 reactie
  • 75 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik heb gisteren een prepaid aangeschaft bij het Kruidvat voor mijn zoontje.
Helaas bleek deze Sim niet te activeren.
Verval datum op de verpakking geeft aan: 15-05-2019
Vervolgens heb ik contact gehad via de chat met jullie klantenservice.
Zeer teleurstellend mag ik zeggen!
Via de chat werd de schuld bij het Kruidvat gelegd aangezien er in jullie systeem een andere verval datum vermeld staat, kortom ik moest het oplossen met het Kruidvat.
Het lijkt mij echter heel sterk dat het Kruidvat jullie Sim Cards voorziet van verval datums voor de activering.
Zie overigens ergens anders op het forum ook een klacht over een kaart die niet te activeren was met deze verval datum!

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Bart_ 7 mei 2019, 13:44

Ik vind het een heel bijzonder verhaal. Ik heb hier op het Forum ook een vergelijkbaar topic over gevonden. De vervaldatum die je noemt houdt in dat de kaart nog te activeren moet zijn. Dat is dus niet het geval? Wat voor een melding kreeg je? Ik denk dat je hoe dan ook het beste terug kunt gaan naar het Kruidvat, om een nieuwe kaart te vragen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18
Ik vind het een heel bijzonder verhaal. Ik heb hier op het Forum ook een vergelijkbaar topic over gevonden. De vervaldatum die je noemt houdt in dat de kaart nog te activeren moet zijn. Dat is dus niet het geval? Wat voor een melding kreeg je? Ik denk dat je hoe dan ook het beste terug kunt gaan naar het Kruidvat, om een nieuwe kaart te vragen.

Reageer