Beantwoord

Prepaid nieuwe sim

  • 7 May 2021
  • 10 reacties
  • 190 keer bekeken

Ik heb KPN prepaid. Ik krijg een SMS dat ik een verouderde kaart heb en gratis een nieuwe sim kan aanvragen. Nu is er 4,99 euro ingehouden. Klantenservice gebeld en bij navraag blijk dit niet voor prepaid te gelden en ze zegt ook dat dit eigenlijk wel misleidend is maar mij niet verder kan helpen. (zie afbeelding)

 

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 10 May 2021, 14:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @leonardS, welkom. 

Dat is wel vreemd. Als je een sms krijgt verwacht je ook dat je jouw sim moet vervangen. Blijkt het echter geld te kosten. Ik kijk graag nog eens mee. Zou je jouw profiel willen voorzien van mobiel nummer en simkaartnummer? Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee.

Bart Z: Gedaan!

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt. Omdat de verwarring bij ons is ontstaan heb ik de vijf euro weer toegevoegd aan jouw beltegoed. 

Bedankt. Omdat de verwarring bij ons is ontstaan heb ik de vijf euro weer toegevoegd aan jouw beltegoed. 

Bedankt Bart_Z! Het gaat mij niet om die 5 euro maar wel om het feit dat het gratis zou zijn en dan 4,99 blijkt te kosten, dat geeft een “ genaaid”  gevoel. Hopelijk doen jullie er iets mee om te voorkomen dat andere prepaid-klanten dit ook gaat overkomen? Verder nogmaals dank voor de oplossing!!!

Reputatie 7
Badge +20

Snap ik heel goed. In ieder geval graag gedaan. 

Mocht je nog weer vragen krijgen, laat het dan vooral weten.

ik heb dit zelfde bericht ontvangen per mail ,maar is deze mail nu echt van kpn of niet

Ik heb dit bericht ook gekregen. Kan ik er vanuit gaan dat het echt gratis is?

Kan ik mijn tegoed meenemen van de oude simkaart?

Ik zou graag van kan vernemen of dat deze mail als echt beschout mag worden ,als kpn daar niet een bevestiging van stuurt ,vertrouw ik heel kpn niet meer

Reputatie 7
Badge +20

Deze mail is echt afkomstig vanaf ons. Als je via de link een simwissel aanvraagt is dit inderdaad gratis. 

ook hier een aanvraag nieuwe simkaart ivm overgang. ik kan echter het simkaart nummer niet vinden.  het oorspronkelijke simkaart pasje is kwijt. Wie kan me hiermee helpen?