Beantwoord

Prepaid nummer opzeggen

  • 26 February 2021
  • 1 reactie
  • 1661 keer bekeken

Goeden dag , Ik wil dat mijn prepaid nummer opgezegd wordt . Ik weet dat het eigenlijk niet hoeft , je waardeer gewoon niet meer op , maar dan blijf je nummer nog een jaar bestaan en dat wil ik dus niet . Ik wil dus dat als iemand het nummer zou bellen dat die dan melding krijgt dat het nummer niet in gebruik is .  Dus eigenlijk bij KPN dat mogelijk moet zijn dat je je prepaid nummer buiten gebruik stelt  , Of bestaat er daar een manier voor ? 

icon

Beste antwoord door Noordzee 26 February 2021, 12:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @ToWo ,

Het nummer vervalt automatisch negen maanden nadat er voor het laatst mee is gebeld, gesms-t of opgewaardeerd.

KPN kan het nummer niet zomaar laten verwijderen, want vaak zijn die nummers anoniem.  

Je kunt toch gewoon het simkaartje uit je telefoon halen en het kaartje weggooien. 

 

Maar als je het nummer toch eerder wilt laten verwijderen : 

Het is mogelijk om je mobiele nummer te wijzigen, maar KPN kan dat niet doen zonder jouw gegevens. Daarnaast is het ook belangrijk om te weten om welke reden je het wil wijzigen, zodat KPN  dit kan noteren. 

Je kan natuurljk altijd even met KPN bellen via 0800-0402 of gebruik maken van de  LiveChat functie!