Beantwoord

Prepaid nummer verlopen

  • 16 February 2021
  • 4 reacties
  • 172 keer bekeken

Ik heb een nood telefoon met prepaid tegoed erop en nu word ie vanaf vandaag geblokkeerd en is mijn beltegoed weg omdat je hem een half jaar niet hebt gebruik dat is belachelijk zomaar 30 euro kwijt dat is stelen ik ga niet weer opwaderen als er nog 30 euro op staat mijn man is suikerpatient en draagt deze telefoon voor nood bij zich mocht er iets gebeuren nou dan kan ie nu niet meer bellen omdat ie geblokkeerd is

icon

Beste antwoord door Anonymous 16 February 2021, 16:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Als je bij KPN 6 maanden niet actief gebruikt maakt van je Prepaid simkaart, dat houd in dat je gebruik maakt van internet of zelf iemand belt of smst, word je simkaart deels geblokkeerd.

Je krijgt dan nog een 90 dagen de tijd om de simkaart volledig te deblokkeren met een opwaardering, als je dat doet dan is je simkaart weer volledig gedeblokkeerd en kan je ook weer gebruik maken van het beltegoed wat je al op je simkaart had.

Je verliest dus niks hoor.

Als je dus voortaan 1 keer per 6 maanden een smsje zou sturen naar iemand, dan is je nummer steeds weer 6 maanden geldig, dus met jou tegoed zou je dan echt jaren vooruit kunnen.

Nou ik kan al niet eens meer sms'en of bellen ze hebben gelijk vandaag geblokkeerd en ik ga niet weer geld erop zetten ze hebben gewoon 30 euro buit gemaakt 

Reputatie 6
Badge +6

Nou ik kan al niet eens meer sms'en of bellen ze hebben gelijk vandaag geblokkeerd en ik ga niet weer geld erop zetten ze hebben gewoon 30 euro buit gemaakt 


Kan het nummer nog wel gebeld worden? Zo ja, waardeer dan op met 10 euro, dan heb je ook je 30 euro op je simkaart weer tot je beschikking.

Nou ik kan al niet eens meer sms'en of bellen ze hebben gelijk vandaag geblokkeerd en ik ga niet weer geld erop zetten ze hebben gewoon 30 euro buit gemaakt 

Hallo @Sandra 1971 als je binnen 30 dagen een minimaal bedrag opwaardeert, ik meen 10 euro, dan is je kaart weer te gebruiken.

Als je niets doet ben je over 3 maanden je geld, 30 euro, en je nummer kwijt.

Als je opwaardeert met zeg maar 10 euro heb je 40 euro beltegoed en een nog geldig nummer. Aan jou de keus.

Â