Beantwoord

prepaid nummer vervallen

  • 13 juni 2015
  • 1 reactie
  • 416 keer bekeken

Ik zie net dat mijn nummer sinds 1-5-2015 is vervallen.
Betekent dit dat ik een nieuw nummer moet aanvragen?
icon

Beste antwoord door PeterG 13 juni 2015, 13:13

Als je met een kpn prepaid binnen elke 6 maanden zelf belt (en verbinding krijgt) of een sms stuurt blijft je nummer actief. Zelf zou ik minimaal elke 6 maanden even opwaarderen voor een tientje. Dat doe ik met mijn tweede 06, een prepaid, ook.

Nu dat niet meer is zul je inderdaad een nieuwe prepaid simkaart moeten kopen. En dat is dan ook een ander nummer. Eenmaal vervallen kan een nummer niet meer teruggehaald. Dat staat dan geblokkeerd in de computer voor 6 maanden. Daarna wordt het verbonden aan een nieuw prepaidpakket. En ga dát maar eens zoeken in de vele online en fysieke winkels ;)

Een nieuwe prepaid sim is dus de beste oplossing. Maar dan helaas ook een ander nummer...

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Als je met een kpn prepaid binnen elke 6 maanden zelf belt (en verbinding krijgt) of een sms stuurt blijft je nummer actief. Zelf zou ik minimaal elke 6 maanden even opwaarderen voor een tientje. Dat doe ik met mijn tweede 06, een prepaid, ook.

Nu dat niet meer is zul je inderdaad een nieuwe prepaid simkaart moeten kopen. En dat is dan ook een ander nummer. Eenmaal vervallen kan een nummer niet meer teruggehaald. Dat staat dan geblokkeerd in de computer voor 6 maanden. Daarna wordt het verbonden aan een nieuw prepaidpakket. En ga dát maar eens zoeken in de vele online en fysieke winkels ;)

Een nieuwe prepaid sim is dus de beste oplossing. Maar dan helaas ook een ander nummer...

Reageer