Beantwoord

Prepaid nummer werkt niet meer

  • 13 May 2019
  • 5 reacties
  • 2023 keer bekeken

Goedemorgen, ik probeer voor mijn moeder ook haar prepaid weer actief te krijgen is hier voor nog een mogelijkheid ze kan sinds kort niet meer gebeld worden. Met vriendelijke groet Riet

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
icon

Beste antwoord door PeterG 13 May 2019, 11:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

ze kan sinds kort niet meer gebeld worden


Dan is ie geheel vervallen. Ze heeft er dan zeker al (meer dan) 9 maanden niet mee gebeld. Als ze 6 maanden er niet mee belt dan vervalt uitgaand bellen al. 3 maanden kan er dan nog op gebeld, maar dus niet mee gebeld. Als je in die tussentijd niet opwaardeert is ie, zoals nu, geheel vervallen. Het nummer is dan ook niet meer terug te halen.

Enige wat je nu kunt doen is een nieuwe prepaidsim (en dus ook nieuw nummer) halen bij bv de servicebalie van een supermarkt of bestellen via de website van KPN. (die van € 4,99)
Het oude nummer kan niet meer teruggehaald worden.
Zet er wat beltegoed op zodat ie geldig blijft en je moeder ermee kan bellen. Zoals gezegd moet dat minimaal 1 X per half jaar om 'm geldig te houden. Gebeld worden is daarvoor onvoldoende.

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Scubies, welkom! Het klopt helemaal wat Peter zegt. Ik kan dit nog even checken, als je haar 06-nummer in jouw forumprofiel invult, maar ik ga er vanuit dat bovenstaande inderdaad het geval is. Het is heel belangrijk dat ze elk half jaar kosten maakt en dus zelf even belt, sms't of mobiel internet (geen wifi) gebruikt.
Reputatie 7
Badge +30
Bedankt voor het aanvullen van je gegevens! Ik zie inderdaad dat het nummer sinds maart niet meer actief is, omdat deze te lang niet gebruikt is. Je zult dus helaas een nieuwe simkaart voor haar moeten halen.
Reputatie 2
Badge

Peter G “opwaardeert” ( stam+t) 

Peter G “opwaardeert” ( stam+t) 

Dank je, @Jaap2018 . De betreffende reactie is overigens al van 13 mei 2019. Ik denk dat ik iets te snel heb getypt.