Beantwoord

Prepaid nummers al langere tijd niet gebruikt, werken niet meer

  • 6 September 2020
  • 3 reacties
  • 54 keer bekeken

Ik had een telefoonnummer via Telfort en via KPN (beide prepaid) en beide werken niet meer, hoe kan dit?

icon

Beste antwoord door Misja20 6 September 2020, 10:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Om prepaid simkaarten actief te houden, moet je minimaal 1 keer in de 6 maanden zelf bellen, smsen , internetten of opwaarderen. Doe je dat niet, dan krijg je nog een laatste 3 maanden, waarin je de simkaart kan deblokkeren middels een opwaardering.

Na die periode word je simkaart definitief geblokkeerd en ben je het bijhorende nummer ook kwijt. Enigste mogelijk is dan om een nieuwe prepaid sim pakket te kopen.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Gertjan72, welkom op het forum! 
Zoals je het beschrijft zou ik aannemen dat de nummers inderdaad vervallen zijn zoals Misja noemt. Kan dat kloppen?

In dát’geval kan ik ze helaas ook niet meer herstellen maar als je twijfelt of dit het geval is kan ik altijd even kijken hoe het er mee staat. 
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en het simkaartnummer “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!